Cadiz - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Cadiz - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Cadiz

Blijf op de hoogte en volg Fleur

23 Oktober 2014 | Spanje, Cádiz

Heey liefjes

Hoe is het met jullie? Ik had een kort nachtje vandaag! Ik zal het eens even allemaal vertellen :P

We hadden gister avond natuurlijk joiners party, dus alle nieuwe mensen in de spa waren gezellig meegekomen naar de crew bar. Ik heb ze getraktteerd op een drankje. Het begon allemaal wat laat. Dat is meestal zo eigenlijk :p Ik vond de dj wat minder, maar des al niet te min heb ik lekker staan dansen. Owh dit moet ik even vertellen!! Ik weet niet of ik het goed uit kan leggen maar het ging zo. Ik was rustig met iemand aan het kletsen (lees een jongen/man) en die begon een beetje te dansen en sleurde mij ook de dansvloer op. Nou zo ver gaat alles nog goed. Maar toen kwam het. Die gozer wist/kende/deed meer vrouwen moves dan ik.... OMG nou dat kan dus echt niet. De eerste keer lach je er om, maar als hij het dan blijft doen dan word het toch wel een beetje awkward. Ik was zo fraai om dat even tegen hem te zeggen, natuurlijk wel met een lach :P Maar hij begreep het toch niet helemaal dus die bleef de hele avond aan mij plakken met zijn vrouwen moves. Dat was dan weer een jammer, maar verder was het erg leuk!

Rond een uurtje of half 3 lag ik mijn bed en om 6 uur ging mij wekker weer. Of naja dat dacht ik. Dat deed ie ook, maar ik ben daarna weer een soort van in slaap gevalle en toen werd ik om 6.45 uur weer wakker. Shit!! Snel onder de douche gesprongen!! Ik ben nog nooit zo snel geweest, maar echt lekker wakker worden is het niet echt :P Gelukkig hoefde ik maar een halve dag te werken! Want om half 3 mocht ik lekker van het schip af Cadiz in! En wat was het mooi weer!!!! Heerlijk!!

Met Jordan, Anica en Franshesca (ik denk niet dat je het zo schrijft maar toch) gingen we het schip af. Eerst was het geld opnemen uit de automaat en daarna op naarr de winkels! Ik heb twee paar nieuwe schoenen gekocht!! En maar voor tien euro!!!! Dat doe ik toch wel goed al zeg ik het zelf :P Verder heb ik vooral wat handige boodschapjes gedaan, iets wat met schoonmaken en wassen te make heeft :P. Ik word nog een echt huisvrouw hahaha :P
Na heerlijk in de zon te hebben gezeten en van mijn wifi gebruik te hebben gemaakt was het weer tijd om terug naar het schip te gaan. Ik heb de rest van de dag niet echt iets boeiends gedaan. Ik wilde gaan trainen, maar ik was een beetje lui. In plaats daarvan heb ik met het thuisfront zitten kletsen! Je hebt een nieuw speeltje en daar moet je dan ook meteen gebruik van maken! Ik ben overigens erg blij met mijn mobiel!! Heerlijk om zo goed in contact te zijn/te blijven met iedereen! Ik weet niet of iedereen de reactie van Mark heeft gelezen onder mijn blog. Als je mijn nummer goed wilt hebben moet je er 0044 voor zetten en de eerste 0 weghalen. Dus dan word het: 00447517081432 voor iedereen die hem nog niet had!

Verder heb ik niet zoveel te vertellen over vandaag behalve dat ik heerlijk heb genoten van mijn vrije middag!

Gauw op naar de volgende dag (ik loop weer eens achter!)

Love you xxxx

  • 26 Oktober 2014 - 17:52

    Jill:

    OOOOOOOHHH MY GOD!!! Dat klinkt echt als een of andere scene uit zo'n hilarische, akward meidenfilm!! Of er hing ergens een verborgen camera xD SUUUPER grappig!!
    Jeetje, nu alweer in Spanje.. Je gaat in een sneltreinvaart de wereld over. Bijzonder hoor! Gelukkig staat Spanje bekend om zijn fashionable shoes, dus groot gelijk om meteen twee paar mee te nemen en nog voor bijna niks ook! Dat noemen ze nou verantwoord shoppen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 112488

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: