Personal training 2.0 - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Personal training 2.0 - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Personal training 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 December 2014 | Gibraltar, Gibraltar

Heey Schatjes

Vandaag is het Gibraltar.

Normaal zou ik van het schip af gaan, jullie kennen me. Maar in plaats van dat we om 1 uur weg gingen varen werd dat al half 12. Nou laat dan maar. Ik hou niet van haasten. Wij als crew moeten dan al om elf uur weer terug zijn. Nou ik ga wel sporten :P

Dat is ook precies wat ik heb gedaan. Ik kon vandaag al wat beter lopen, maar ik hoop dat ik geen squats hoef te doen, want dan ga ik door de grond. Vandaag was duidelijk meer arm gericht. En er was ook een oefening die met de benen moest doen en toen kon ik der wel schieten, maar achter af was ik wel heel erg blij. Ik heb wel echt het idee dat ik iets heb gedaan na zo'n uur. En de spierpijn geeft ook aan dat ik iets goed heb gedaan, maar de pijn was net iets te erg om leuk te vinden. Aan het eind van mijn uur moest ik nog even sprinten op de fiets. Mijn god. Als een hijgende idioot zat ik daar op de fiets. Ik moest ook echt even bijkomen!!

Na mijn work out kon ik wel weer normaal lopen, ongeveer. Ik ben lekker de Hydropool in gegaan! Aaah wat is dat ook lekker, zulk warm water en de bubbels. Fantastisch! Ik viel bijna in slaap. Om half twaalf ging ik er maar weer uit en richting mijn douche. Want er moet gewoon weer gewerkt worden vanmiddag. Ik merkte toch al snel dat mijn armen het waar hebben gehad deze training. Maar we zetten gewoon door :P Ik heb nog niet mijn volgende sessie gepland. Ik denk dat ik de 19e met haar s avonds in de crew gym ga sporten. Want de volgende cruise weet ik ook niet of ik iets kan doen. Dus dat word buiten werktijd plannen. Dat is wel een stukje moeilijker kan ik je vertellen :P

Werk was verder prima, niet heel veel boeiends gedaan het is allemaal erg dood en stil in de spa. Dus allemaal niet zo boeiend. Ik moet nog 3 dagen en dan is deze cruise weer over! Ik hoop dat volgende cruise beter is!! Want dit is wel een beetje een schijt cruise. We gaan het meemaken!!

Love you xxx

  • 23 December 2014 - 14:42

    Jill:

    Ja zie je wel! Als je nóg een keer gaat, ga je door je spierpijn heen! Scheelt weer! Anders had je er misschien wel een week mee gelopen! En daarna lekker in de Hydropool ter ontspanning, doe je goed!
    Ik zie nu ook pas dat Jordan een 'haar' is... Super grappig!!! xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gibraltar, Gibraltar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 111920

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: