Bijna daaaar!! - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bijna daaaar!! - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bijna daaaar!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Januari 2015 | Mexico, Huatusco

Heey liefjes

Vandaag de laatste dag op zee op weg naar San Francisco!!

Vandaag was er natuurlijk niet heel vee te doen. Dus heb ook niet heel veel te vertellen ben ik bang. Ik heb veel informatie op gedaan over morgen. Want het was voor de verandering weer eens niet ingewikkeld :P Het volgende gaat nu gebeuren. We hebben 's ochtends immigratie. Dus dan mogen we gezellig onze paspoorten laten zien en hopen dat je het schip af mag ;) Daarna hebben we onze boat drill ik hou mijn vingers nog even gekruisd in de hoop dat ik niet vragen hoef te beantwoorden ;). Ik heb wel nog even met de Deputy Captin staan praten en ik geloof dat ik vrij goed weet hoe en wat dus ik ben ietsiepietsie meer relaxed.

Vandaag was het verder niet echt mijn dag. Dat komt meer omdat ik mijn verkoudheid weer terug krijg... Dit is de tweede keer sinds de world cruise is gestart... En ik heb nu ook het gevoel dat ik misschien wel echt ziek word omdat heel mijn lichaam zeer doet. Ik heb in ieder geval nu medicijnen genomen en ga zo meteen lekker slapen!

Morgen dus lekker San Francisco in! Ben erg benieuwd en hoop dat ik me wat beter voel :P
Ik ga nu gauw slapen zodat ik morgen weer beter ben ;)

Love you xxxx

  • 07 Februari 2015 - 10:18

    Jill:

    Jeetje wat een gedoe zeg, die immigratie.. Welcome to the USA! Volgens mij kunnen alleen zij dat ;)
    Wat vervelend meis dat je je niet lekker voelt. Hopelijk heeft het niet doorgezet. Sinds je je laatste blog gepost hebt, zijn er al weer zeven dagen voorbij, dus ik hoop dat ik vandaag of morgen weer je nieuwe verhalen kan lezen. San Francisco en Hawaii wil ik graag meer over weten!! Love you! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Huatusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 111853

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: