Irritatie!!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Irritatie!!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Irritatie!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Maart 2015 | Singapore, Singapore

Heey liefjes

Laatste zeedag vandaag.

En ik heb echt mijn frustratie punt bereikt vandaag. Wederom weer mijn manager. Ze is echt geschift. Ze mist een paar hersencellen. We hadden vandaag weer een meeting in de ochtend. En in deze meeting vond ze het nodig om mij weer eens belachelijk te maken voor iedereen. Nou moet je net mij hebben ik hou daar echt niet van. En dan ben ik ook echt meteen klaar met je. Als iets je niet bevalt of je hebt een probleem kom je naar me toe en ga je niet voor iedereen mij belachelijk gaan maken. Vervolgens begon ze te dreigen dat als je niet goed promotie deed je moest gaan schoonmaken. Zij is echt gestoord. Zij denkt dat je met schreeuwen en dreigen respect krijgt. En als je maar vaak en hard genoeg roept dat je een manager bent nou dat zal iedereen wel respect voor je hebben. Heeft zij even pech. Ik heb echt 0 respect voor haar!! Ze kan boos op me worden maar dan zal ik ook even vertellen wat ik van haar vind. Ik had vandaag echt de neiging om naar de HR manager te gaan en te klagen over haar. De HR manager is er voor ons om te zorgen dat we ons allemaal goed voelen hier op het schip. Nou met zo'n manager weinig kans. Denise zit al 9 jaar in dit bedrijf (hoe ze het vol houd geen idee) maar die vind Hannah ook gestoord. Dus het ligt echt niet aan ons. Het leuke dan wel weer is dat haar teen onder de deur is gekomen en ze nu amper kan lopen. Nou ik heb geen medelijden. Ik zou er bijna nog een trap op geven. Goed dat was mijn frustratie van de dag.

Owh dat was ook nog mooi. Of we even 6000 om willen zetten. Nou ik dag je steekt die 6000 maar lekker in je reet. Ik baalde ook echt dat ik klanten had vandaag. Ik wilde het liefst gewoon op 0 eindigen. Het kan mij echt geen reet schelen dat ik dan geen geld krijg. Ik heb mijn 24 dollar toch wel. Vervolgens moest ik op promotie staan natuurlijk. Nou netjes iedereen goede morgen gewenst en daarna weer terug naar de salon. Ik liep Hannah de hele dag uit de weg. Elke keer als ze kwam liep ikk gauw de andere kant op. Geen oog contact. Geen woord wisselen. Ik hoef echt niet met haar te praten. Vervolgens komt ze op een gegeven moment langs en zegt ze; je ziet er moe uit. Lief bedoeld natuurlijk. Nou rot lekker op. Dat is wel weer grappig op het moment dat jij helemaal klaar bent met haar en amper tegen der spreekt komt zij opeens naar jou toe, met sweepie en alles. Nou gaat henen en vermedigvuldig je alsjeblieft niet.

Verder had ik nog wel een redelijke drukke middag. Dus de tijd ging wel weer snel. Om 7 uur konden we kiezen of we een bootcamp training wilde doen of niet. Nou mij niet gezien... Ik heb de gym weer afgesloten :P Misschien na de world cruise maar ik denk dat ik wacht tot ik weer thuis ben en lekker kan gaan zwemmen!

S avonds ben ik met Keon, Andrii, Lei Lei, Justyna en Zakiya cocktails gaan drinken. Was wel gezellig. Daarna ben ik lekker naar mijn bedje gegaan. Owh vergeet ik helemaal te vertellen we zitten in een piraten gebied. Dus we mogen het open deck niet meer op na zonsondergang. En alle lichten moeten uit enzo. En we hebben guards op het schip die ons beschermen en een is wel erg leuk hoor :$ :P

Morgen is het Mumbai maar ik kan er toch niet af dus dat maakt ook niet uit. Ik ben in de morgen vrij dus kan een beetje uitslapen. Niet te lang want ik moet door de immigration...

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 19:43

    Jill:

    Gooi al je frustratie er maar uit hoor, ik smul ervan :D Soms moet het er ff uit en al helemaal als iemand je gewoon niet met respect behandeld, vervelend meis. Misschien helemaal niet zo gek om een klacht in te dienen. Ben jij het kwijt, wordt zij er op aangesproken en heeft iedereen het misschien wat meer naar zijn zin. Er zijn toch vast wel meer collega's die er ook zo over denken? Kunnen jullie een gezamenlijke klacht indienen??
    Gelukkig heb je de dag wel leuk afgesloten, met een lekker drankje.
    OH MY GOD!!! Als die piraten er uit zien als Orlando Bloom mogen ze van mij het schip kapen xD Wel een gek idee dat het dek ineens bewaakt moet worden.. Be careful!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 112436

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: