Testdag 2.0!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Testdag 2.0!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Testdag 2.0!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Lieve allemaal

Daar zijn we weer!! Vandaag is het vrijdag!! Officieel de laatste trainings dag van de week, maar deze week niet, maar daar kom ik zo op!

We begonnen de dag opnieuw met een test. Aangezien we die ander niet goed hadden gedaan moesten we die opnieuw doen. Ik had al aan de mensen die er al langer waren gevraagd hoe dat was enzo. En zij vertelden mij dat je alleen de vragen opnieuw hoeft te doen die je fout had. Naja dat zou een hoop schelen! En verhip dat was ook zo! Maar in plaats van 1 kregen we 3 testen!! De eerste over de producten die we fout hadden. En wederom met wat hulp ben ik nu wel zeker geslaagd, ondanks dat het nog niet is nagekeken!! Daarna kregen een Enviromental test. Dit hebben we ook thuis moeten leren. Dit gaat vooral over de veiligheid en de producten (explosief etc) en over de afvalscheiding, noem het op! Dit ging wel aardig, geen idee hoeveel je hier van goed moet hebben en hoe ik het heb gedaan, want het is nog niet nagekeken. En daarna kregen we een test over alles wat we al wisten. Of naja meer om te kijken wat je al weet en wat nog niet.... uhmm... niks :P Anyhow ik ben niet de enige want alle anderen die er al langer zijn gingen allemaal hulp zoeken bij elkaar, dus ik voelde me gelukkig nog niet zo heel erg slecht ;)

Na alle testen werden er allemaal verschillende dingen gedaan. Sommige deden klanten (die hebben we blijkbaar op vrijdag), sommige gingen de teeth withening doen, iemand uit mijn groep moest een barbering (scheren) doen. Dus het was best chaotisch. Ik moest tussendoor mijn watergolf opkammen. Het zag er redelijk goed uit, ondanks de kale plekken korte haren enz.

Na het opkammen gingen we over op een hoofdmassage. Sommige kregen het andere moesten het geven en ik mocht kijken :P. Ik vond het niet zo erg. Kan je een beetje de kat uit de boom kijken en goed zien wat er gebeurd. Onze docent moest naar een soort vergadering dus we waren alleen in het lokaal. We zaten wat fohn tips uit te wisselen en te kijken hoe andere het doen :P. Daarna moest ik een Marline test doen (dit is een engels test), omdat mijn moedertaal nederlands is moest ik dat doen. Met veel moeite alles opgestart en toen kon ik beginnen. Ik heb deze test met 94% gehaald dus dat is goed! Tis wel een test dag vandaag!!! ;)

Na de pauze hebben we nog een andere behandeling gezien met speciale producten (alles is nieuw, anders, producten, speciaal etc etc etc ;p). Na een kleine demonstratie heb ik de teeth withening ondergaan! Dus mijn tanden zijn een soort van witter! Ze waren officieel al vrij wit want ik stond al bijna niet meer op het kaartje maar toch :p. Daarna moest ik haar tanden bleken. Ik vind dit niet een hele moeilijke behandeling dus dat scheelt. Als het goed is mag ik dit dus nu ook op het schip doen omdat ik dit al een keer heb gedaan.

Ik heb nog iets minder leuk nieuws... of naja ik vind het iets minder (maar denk dat het na een tijdje ook niet meer zo erg is). Ik word overgeplaatst naar een gast huis. Ze moeten ruimte maken in de YMCA voor alle nieuwe mensen die zondag weer komen dus ik moet naar een gast huis. Het nadeel is is dat ik niet echt met mensen zit die ik heel leuk vind, maar dat kan veranderen, ik mijn koffer weer helemaal in moet pakken en verhuizen en ik net gewend was aan de YMCA. Maar het goede nieuws is, dat het waarschijnlijk iets luxer is (maar dat is niet zeker dat ga ik nog ondervinden), ik krijg nu wel ontbijt (dus daar hoef ik ook niet meer voor te betalen) en volgens mij wordt er ook voor me gewassen en het avondeten sowieso. En ik hoop dat ik een beetje goede wifi heb daar! Want dan kan ik mijn blogs gewoon bij houden :P. Maar goed ik vertrek zondag ochtend naar het nieuwe huis dus we gaan het meemaken.

Love you xxxx

  • 31 Augustus 2014 - 17:15

    Jill:

    Ze houden je wel bezig met al die testen zeg! Super dat je voor de eerste sowieso geslaagd bent en je test Engels, WOW!, toppertje!!! Die heb je ook weer in de pocket!! Goed om te horen dat je vandaag ook de tijd hebt gehad om behandelingen zelf uit te proberen: toch weer mooi meegenomen!
    Dat gasthuis klinkt best goed! Inderdaad jammer dat je nu al de YMCA moet verlaten, maar gratis ontbijt, diner en wassen lijkt me ideaal :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 112457

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: