Verhuis dag - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Verhuis dag - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Verhuis dag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hellow everyone!!

Laat ik beginnen met het vertellen dat ik het super leuk vind om al jullie reacties te lezen op mijn blogs. Het motiveert en helpt enorm! Echt super lief en leuk!!

Vandaag was het verhuis dag! Ik heb gister avond met heel veel moeite mijn koffer dicht gekregen! Omdat mijn handbagage koffer op de academy staat met al mijn kappersspullen moest het nu allemaal hierin. En dan had ik hem dicht kwam ik er achter dat ik weer iets vergeten was... Tuurlijk. :P Na dus veel geprop ben ik maar gaan slapen.

De volgende ochtend (vaandag dus) werd ik al voor de wekker wakker (wat tegenwoordig niet meer een hele grote verrassing is ;) Het is meer bijzonder als ik wakker word door de wekker). Ik heb wat ontbeten en de laatste spulletjes ingepakt en ben daarna maar vertrokken. Veels te vroeg natuurlijk :P. Ik moest om 9 uur uitchecken, maar ik deed dat natuurlijk om 8 uur ;) Je kan maar optijd zijn.

Ik kwam aan en er stonden al wat meiden buiten dus ik werd heel lief ontvangen. Een kleine rondleiding gehad en daarna een kamer gekozen. Ik moet nu een kamer delen met 3 andere dus dat is wel even omschakelen. Maar het komt wel goed! Ik heb gelukkig wel een goede wifi hier dus als alles goed gaat dan kan ik nu wel elke dag een blog schrijven en plaatsen! Maar het ligt er wel of ik veel huiswerk heb ofzo want dan zal het misschien toch wel weer wachten worden voor jullie! Dus garantie tot de deur :P
Vandaag heb ik lekker de hele dag binnen gezeten met m'n mobieltje en heb lekker zitten kletsen met iedereen van thuis. Was wel weer even lekker om iedereen weer te spreken. Dus het was een lekker relaxed dagje!! Ik heb nog een beetje geleerd dus nog een beetje nuttig geweest. Maar vrij weinig nieuwe dingen te vertellen! De meiden zijn echt lief so far dus ik denk dat het wel goed komt :).

Ik hoop alleen dat ik snel weg kan naar een schip! Ik heb vandaag gehoord dat je alleen op donderdag en vrijdag te horen krijgt of je weg gaat. Tenzij het een spoedgeval is volgens mij. Dus heet word sowieso wachten tot donderdag en dan maar duimen :P Ik ga er zelf wel een beetje vanuit dat ik er drie weken ben zodat ik minder teleurgesteld ben als ik langer moet blijven. Maar het kan altijd nog vier of vijf weken worden ;) Maar we keep it positive!!

Nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve woorden! Het helpt me enorm! Jullie zijn fantastisch!!

Love you guyss xxxx

  • 31 Augustus 2014 - 19:51

    Wilma De Munck:

    Dag lieve Fleur,

    We gaan voor je duimen! Houd de moed erin! Het komt goed met jou; zeker weten!

    Liefs, Martin en Wilma

  • 31 Augustus 2014 - 20:01

    Sari:

    Zo Fleur, net al je verslagen gelezen.
    Fijn dat je nieuwe nieuwe plekje ook prettig is en dat je daar bent met lieve en gezellig mensen.
    Veel succes.
    Liefs,
    Saar

  • 31 Augustus 2014 - 20:57

    Marijke:

    Aaaah irritant dat het allemaal nog zo onbekend is!!! Hahaha echt niks voor jou ook! Maar you can do it! Met jouw perfectionisme zit je binnen no time op zee. Weet ik zeker! Geniet van je avontuur :) voor je het weet zit je weer thuis op de bank, en is het voorbij gevlogen. (En herinner je je voornamelijk de positieve momentjes he?! ;) ) xxx rijk

  • 31 Augustus 2014 - 23:20

    Papa:

    Hallo Lieverd,

    Leuk dat je ook hier weer met leuke mensen in huis zit. Je leert elke dag weer heel veel nieuwe dingen dus de tijd daar is geen verloren tijd. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk een schip op, maar als je een tijdje op de academy hebt gezeten kom je later wel zelfverzekerder aan boord.
    Succes!!!

    XXX

  • 01 September 2014 - 16:59

    Corrie:

    Hoi Fleur,

    Fijn dat je goed ontvangen bent in het andere huis. Klinkt gezellig met al die meiden.
    En die boot komt wel......het is alleen jammer dat je niet weet waar je aan tioe bent.
    Je moet het maar nemen zoals het is en er het beste van maken

    Groetjes corrie

  • 04 September 2014 - 20:49

    Sylvia:

    Hey Fleur,

    Wat leuk om je reisverslagen te lezen, ik blij je volgen meis. Heel veel succes met je avontuur, geniet ervan!

    X
    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 112474

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: