Dag 9 - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Goodevening everyone!

How are you today? I'm fine! And so was my day.

Zo dat is weer genoeg Engels voor vandaag :P Mijn dag begon wat anders dan normaal. En dit keer was het niet een goed teken. We vertrokken rond 8 uur van huis want iemand moest nog iets kopen. Nou prima,, dus ik 'gezellig' mee. Ha fijn, we missen de bus. Maar als je de hoek om loopt komen er nog twee andere bussen die ook naar de academy gaan. Maar een zeker iemand wilde daar niet heen lopen omdat ze last had van haar schouder en haar tas niet wilde dragen. Maar op het moment dat iemand haar tas wilde dragen was het; nee want het is zwaar. grrr... Anyhow we hebben dus 20 minuten op de bus gewacht. Ik zal er even bij vertellen dat we om 8.45 aanwezig moesten zijn en de bus om 8.30 kwam. Zoals de meeste van jullie wel weten, dat is niks voor mij! Ik ben liever een half uur te vroeg dan ook maar 1 minuut te laat. Je kunt je dan ook wel voorstellen hoe ik bij de bushalte stond. Vol frustratie en stress :P. Maar gelukkig kwamen we op tijd aan!! En daardoor heb ik een fitness trainer gespot :P Ik zou Fleur niet zijn als ik niet zou kijken toch :P. Maar goed verder niks mee gebeurd ofzo wilde het alleen even melden :P.

Verder hebben we veel herhaald in de les. Wat ik zelf wel heel prettig vind. Mijn eerste week ging echt heel snel en hectisch en nu gaat het allemaal rustig. Dus dat is heel erg prettig! Ik moest vandaag 1 product presenteren, zonder dat ik het wist :P Heb het meteen opgezocht en snel in mijn hoofd gestampt, dus die ken ik nu :P Dus als iemand informatie wilt over de Times Defence Wrinkle Delay dan weet je me te vinden :P.

Verder heb ik niet zoveel te melden! Ik moet morgen om 8 uur op de academy zijn om iemand te knippen. Aan de ene kant is het iets slechts (omdat ze geen vertrouwen in mij heeft en me wilt zien knippen), maar ik ben een beetje aan het omschakelen in mijn gevoelens dat als ik dit morgen gewoon heel goed doe dat ik dan misschien sneller weg kan! Dus ik ga morgen gewoon onwijs mijn best doen en hoop dat alles goed is! En dan gaat ze hopelijk laat ze me misschien een beetje met rust ;). Hoewel ik het gevoel heb dat doordat ik de testen vrij goed heb gemaakt dat ze al wat meer vertrouwen in me heeft!

Nou lieve schatjes! Dit was weer een bijzondere, normale dag waar we er nog wel meer van gaan krijgen! Ik hoop dat ik jullie niet teveel ga vervelen :P

Love you!! xxx

• 03 September 2014 - 18:53

Jill:

Nee hoor Fleur! Met volle interesse lees ik braaf al je blogs! Super leuk! Jammer dan we niet hebben kunnen meegenieten van je leuke fitness trainer. Je hebt geen paparazzi foto of zo gemaakt???

• 03 September 2014 - 18:56

Jill:

Weer maar de helft.. Wat gebeurt er steeds? Je kan toch niet met maar 100 tekens of zo reageren?
    Ik wilde iig nog even kwijt dat je morgen gewoon lekker zelfverzekerd moet gaan knippen! Je bent niet voor niks student van het jaar geworden, dus je opleiding heeft vertrouwen in je! Nu jij nog :) Succes morgen meissie!