Shopping - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Shopping - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Shopping

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Dear Friends

Here we are again ;) But today not at the academy! We are off today :P But besides the fact that we didn't have to go to the academy my day started off the wrong way, and I will tell you why!

Ik zou vandaag gezellig met mijn vriendin Agnieszka gaan winkelen in Watford. Het is haar laatste dag in de YMCA, want ze gaat morgen weg naar de seasurvival. Ze komt waarschijnlijk wel weer terug naar de YMCA maar dan ben ik er (hopelijk) niet meer ;). Goed we hadden om elf uur afgesproken. Ik natuurlijk alweer helemaal netjes uitgezocht hoelaat ik dan de bus moest hebben om toch te vroeg te zijn :P Jullie kennen me inmiddels wel. Ha fijn ik sta netjes op tijd buiten te wachten op de bus die 10:11 zou komen. 10:11 geen bus. 10:12 geen bus. 10:13 geen bus. Ik nog een keer op het blaadje kijken, ja er staat toch echt 10:11. Oke nog even wachten. 10:14 geen bus. 10:15 geen bus. En voor even alle duidelijkheid mijn volgende bus moest ik om 10:28 hebben en daar moest ik nog naar toe rijden. 10:16 geen bus. 10:17 geen bus. Toen dacht ik, weet je wat ik loop gewoon alvast en dan kan ik altijd een andere bus nemen en anders sta ik bij de volgende halte. Dus ik begin te lopen. Hou het achter me goed in de gaten mocht de bus toch komen. Dus ik ben halverwege met m'n loopje en ja hoor daar komt mijn bus. Nou kon ik twee dingen doen teruglopen of doorlopen (maak van dat lopen overigens maar rennen). Teruglopen ging ik niet halen. Dan maar door rennen. Ik met mijn parapluutje, want het regende natuurlijk, rennen naar de volgende halte. Nog zwaaien naar de bus wanneer die lang reed. En ik zie dat die stond bij de volgende halte. Dus ik blij door rennen. En ik ben nog geen 20 meter verwijderd van mijn bus en hij rijd weg...... Echt ik was boos!!! Ik verplaats nooit meer. Ik blijf net zo lang wachten op m'n bus tot ie er is. Ik ga NOOIT meer lopen. Stomme trut van een buschhauffeur (excuus). Nou slechter kan je je dag zo'n beetje niet beginnen. Dus ik maar (buitenadem natuurlijk, mijn conditie is niks meer waard :P) verder lopen. Loop je daar met je goede gedrag buiten adem en bezweet. Toen ik eenmaal vijf haltes verder was kwam dezelfde volgende bus dus ik maar ingestapt. Toen ik uitstapte hoefde ik gelukkig maar 3 minuten te wachten op mijn volgende bus. Die was wel op tijd. Ik Agnieszka maar gesmst dat ik te laat zou zijn en onderweg was. Ik zit rustig in de bus en ik keek nog even op mijn screenshot die ik had gemaakt van mijn route waar ik moest uitstappen; clarendon road. Wat op zich logisch is, want toen ik van Heathrow naar de ymca ging moest ik daar ook uitstappen. Het stomme was dat ik voorbij de halte reed waar we (toen ik nog in de ymca zat) allemaal uitstapte. Maar ik bleef netjes zitten vandaag, want ik moest bij clarendon road uitstappen. Dus ik wacht tot in clarendon road op het schermpje zie staan. En toen kwamen we bij Watford Junction (dit is het treinstation of bushalte station) en tevens ook het eind station. Prachtig..... Nou ik kon weer terug gaan lopen. OMG echt het was verschrikkelijk. En waarom ik dan ook niet uitstap waar ik altijd uitstapte ik weet het niet, maar omg ik was er helemaal klaar mee. Echt mijn ochtend, die eigenlijk heel goed begon, was wel een beetje naar de haaien.

Goed Agnieszka stond al buiten op me te wachten! Dus ik alles uitgelegd, zij lachen, maar ze vond het ook wel zielig voor me! We zijn lekker door de stad gaan lopen. Met een paar tussenstopjes, want zij was ondertussen ook d'r kleren aan het wassen omdat ze morgen weg gaat. Dus om de 40 minuten moesten we weer terug naar de ymca om de was te wissel :P. Agh het was wel prima. We hadden alle tijd. Nadat alle was gedaan was zijn we echt de winkeltjes in gegaan waar we normaal voorbij liepen. En toen kwam ik in een winkel met een jurk.... WAUW! Zo mooi. Was meteen verliefd (natuurlijk :P). Maar hij was 70 pond :( Dus ik heb hem maar laten hangen ;). Maar hij was wel echt mooi!! Verder heb ik wel wat gekocht, maar dan wel in de Primark :P (gelukkig hebben ze die hier). Ik heb een joggingsbroek gekocht, vond ik wel lekker om aan te trekken als ik uit de academy kom. Verder een BH aangezien de mijne kwijt is :P, een wit topje voor onder mijn uniform, pantykousjes hoef ik niet helemaal een panty aan, een spiegeltje en echt een super leuk klein tasje (voor de vrouwen onder ons; om wat spulletje in te stoppen :P). Ja ik moet met een doorzichtige tas rond lopen nou dat gooi ik dan niet zomaar in mijn tas dus heb nu een super leuk klein tasje waar dat heel goed in past :P. Verder heb ik geloof ik niks gekocht. Ik probeer mijn geld zo veel mogelijk te bewaren voor als ik straks aan boord ben en in alle andere steden dingen wil gaan kopen :P. Plus dat kan dan ook makkelijker omdat dat kans dat ik dan nog met mijn koffer een vliegtuig in moet (behalve voor die naar huis) niet zo groot is ;). En ik kan niet wachten om allemaal souveniertje te gaan kopen!!! Maar dat moet allemaal nog even wachten!

Na het winkelen hebben we gegeten in echt een super leuk restaurantje (weet eigenlijk niet of je dat zo kan noemen). Maar het was echt zo amerikaans echt super leuk! Meteen ook foto's gemaakt, want dat hoort er natuurlijk wel bij :P. We hebben daar lekker een hamburger gegeten! En als toetje brownie!!!! En nu zit ik vol :P. Dus de rest van de avond mag ik niks meer snoepen, kijken of dat lukt :P.

Morgen gaat Agnieszka naar d'r seasurvival! Ik ben heel erg benieuwd wat ze er van vind! Ik hoop dat ze wifi heeft dat we kunnen kletsen en me kan vertellen hoe het is! Verder krijgen we morgen 3 nieuwe bewoners. Ze zijn alle drie massage meiden. Ik hoop dat ze een beetje leuk zijn! Morgen staat er verder op het programma, relaxen, leren en natuurlijk met het thuisfront kletsen, want daar heb ik dan alle tijd voor. Heel misschien, of eigenlijk sowieso, ga ik nog even een winkeltje in om lunch te kopen, wan dat krijgen we niet hier. En ik ben er achter gekomen dat als je je details krijgt je een pasfoto moet hebben. Dus die ga ik misschien ook nog even laten maken. Je kan het maar alvast hebben :P Je weet het nooit!

Nou dat was het wel zo'n beetje voor vandaag! Een slechte start maar een goed einde ;)

Love you!!!

  • 08 September 2014 - 19:56

    Jill:

    Ahhh, arme Fleur!! Ik zie je al staan bij die bushalte: 'Waar blijft die kutbus nou?', 'Sta ik wel op de goede plek?', 'Dit heb ik weer hoor!'. Ik heb stiekem toch wel gelachen bii het lezen van dit niet zo leuke avontuur van deze
    ochtend. Haha en dan ook nog uitstappen bij het verkeerde station: mijn dag heb je gemaakt schat :D
    Mooi dat je geslaagd bent voor een aantal (praktische) spulletjes. Knap dat je die jurk heb laten hangen!! Ik ging vorige week shoppen en ben weer met twee jurken thuis gekomen: ik heb ALLES nodig, behalve dat.. Maar goed; een vrouw moet ergens haar geld in investeren en áltijd een jurk voor een bijzondere gelegenheid in haar kast hebben hangen :)
    Nu nog even je meest recente blog lezen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 111950

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: