Eerste werkdag - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Heey liefjes

Daar zijn we weer. Dag 2 op het schip en ik kan je vertellen het is zwaar!
Ik begon deze ochtend met een slechte start, want ik had mijn alarm niet goed gezet. Maar goed alles is uiteindelijk goed gekomen! Het was weer heel erg rustig vandaag. Of in ieder geval voor ons/mij. Omdat ik nog geen klanten had moesten we wederom weer spa tour geven. Het was daarom nog niet echt boeiend. Ik heb vandaag 1 klant gedaan, dus ik heb wel wat gedaan.

Het stomme is alleen dat het ik het gevoel had dat het al 4 uur was alleen was het pas 11 uur... dus het is echt doorzetten nu. En het team is echt verschillend! De ene keer zeggen ze 'jeah you will love it' en het volgende moment lopen ze zelf te zeuren en te klagen. Dus ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik moet deze weken wel een beetje doorbijten denk. Het moet allemaal nog settellen.

Hoewel ik nog niet zo veel van mijn schipje heb gezien kan ik af en toe wel naar buiten kijken. En dan zie je de mooie zon de zee!! En dan zou je echt willen dat je gewoon op vakantie was hier en niet 14 uur hoefde te werken. Hoewel ik niet op deze boot zou willen zitten als passagier, de gemiddelde leeftijd is denk ik 65 :P. Dus ik ga hoe dan ook een keer een cruise maken :P. Ik hoop alleen voor nu dat als ik zometeen in de port kom dat het allemaal een stuk makkelijker gaat en de tijd ook veel sneller gaat! Want de sea days zijn echt hel en zeker nu als het niet druk is. Het voelde vandaag al alsof ik een week hier was maar ben er nog maar twee dagen :P.

Morgen is onze eerste formal night. We hebben deze cruise drie formal nights. Dus morgen word het al een stuk drukker. Ik heb voor morgen vijf klanten er op staan. Ik hoop dat ze allemaal goed en tevreden de deur uit gaan zodat ik relaxed mijn cruise kan starten enzo. En een beetje mijn zelfvertrouwen kan opbouwen ;)

Vanaf morgen mogen we bij de passagiers eten. De eerste 48 uur mogen we dat niet, dus vanaf morgen hebben we als het goed is goed en lekker eten!! Ben benieuwd!! Qua zeeziek valt het ook nog heel erg mee. Ik voel het schip af en toe wel bewegen en als ik zit merk ik het helemaal, maar volgens iedereen is dit nog niks. Als we naar New York gaan gaat het er waarschijnlijk een stuk ruiger aan toe dus ik ben heel erg benieuwd en ook wel een beetje bang :P Straks ben ik aan het kotsen :P.

Vandaag hebben we een haar show geoefend. We geven zondag (geloof ik, het kan ook zaterdag zijn) een haar show. En vandaag gingen we dat oefenen zodat wij weten wat we moeten doen! Dit is weer zoiets waar ik echt even in moet komen. Hoe vaak ik nu wel niet uit mijn comfort zone ben gekomen :P Verder gaat alles wel goed geloof ik. Tis allemaal nog even wennen maar het komt wel goed!

Liefjes I love you xxxx

  • 22 September 2014 - 20:19

    Jill:

    Ik schaam me rot, zo lang al je blogs niet gelezen!! Ga het nu even inhalen hoor!

    Wat heerlijk dat je eindelijk op je bootje zit, maar zoals je zelf al aangaf zal het wel even wennen worden. Zeker als er zo weinig mensen komen, duren je dagen lang. Wel heel cool om te lezen dat jullie binnenkort (nu al geweest natuurlijk) een haarshow hebben! Ben heel benieuwd naar je ervaringen.

    Ja en dan die zeeziekte... Leuk he New... bléh... York... bléh!! Wie weet valt het allemaal wel mee schat! Jammer trouwens van de gemiddelde leeftijd. Die rijke vent zal er wel tussen zitten, maarja.. Het oog wil ook wat ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 111843

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: