Formal night - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Formal night - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Formal night

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 September 2014 | Portugal, Lissabon

Dag scheetjes van me!

Hoe is het met jullie?

Vandaag is het formal night!! Wat betekent, druk!! Mijn wekker ging wederom weer om 6 uur en wederom zo zachtjes mogelijk gedaan dat mijn kamergenoot niet wakker werd. Wat waarschijnlijk nooit lukt maar goed dat is twee. Alles gedaan en op naar het ontbijt. Owh dat ben ik helemaal vergeten te vertellen. Het eten bij de gasten is wel iets beter!! En zeker het avond eten! Dus dat is erg prettig en de lunch overigens ook. Het is wel minder luxe en/of uitgebreid als ik had verwacht, maar goed is niet anders.
De werkdag begon met een meeting, waarbij de manager ons vertelde dat we meer moesten verkopen etc. Dus wij vol goede moed aan de slag. We waren erg vol geboekt dus aan de sevices zou het niet liggen. Dus van de ene klant op naar de andere klant. Vandaag was ook de dag dat ik heel goed kon zien of ik goed op mijn tijd kon werken! En dat is zeker gelukt dus ik ben weer helemaal blij met mezelf. Maar ondanks dat de dag snel gaat als je veel klanten hebt blijft het een zware dag!! Ik moet geloof ik nog erg wennen aan de 14 uur. Een voordeel als ik dan terug kom kan ik mijn werkdagen MAKKELIJK volhouden :P (vast niet).

Maar goed een drukke dag en veel gefohnd maar niks verkochte. Dus daar moeten we even aan werken. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dingen moet verkopen aan mensen van 80. Maar dat komt vast ook goed!! Vanavond is er een feestje met als thema Venetie geloof ik. Natuurlijk heb ik daar weer niet de kleren en haarstukken, sierraden etc voor dus ik ga een beetje onderdresst. Maar heb ook al gehoord dat sommige ook niet verkleed gaan dus zo erg zal het denk ik niet zijn ;) Anyhow daar ga ik dus zo heen! Hoop dat het een beetje leuk is ;)

Morgen ben ik een halve dag vrij, dus van 8:00 uur tot 2:30. Morgen zijn we in Barcelona. Daar ben ik al twee keer geweest dus heb ik mooi de gelegenheid om mijn boodschappen, die ik de vorige port al had moeten halen, te doen. Dus dat ga ik lekker doen! Morgen is ook Ilija jarig dus dat gaan we misschien, hij viert het niet echt, vanavond vieren en anders misschien morgen, maar dat zie we wel!! Verder heb ik geloof ik niet zoveel te vertellen! Het voelt wel zo, omdat het heel druk is geweest, maar alle blow dry's hoef ik jullie niet te vertellen :P

Nou liefjes ik ga me verder klaarmaken voor het feestje! Ik spreek jullie snel weer!! Love you!

xxxxxx

  • 16 September 2014 - 20:56

    Nadine:

    Waaaaauuww Fleurie! Lekker een hoop berichten in één keer! Daar was ik wel even zoet mee hoor. Heerlijk om weer van je te horen! En nu al zoveel klanten op een dag! Poeh! Oke, ook soms heel wat minder. Maar ben dan echt benieuwd hoe het bij de langere reizen gaat. Goed, zo ver zijn we..jij..nog niet. We zien het dag voor dag. Of nou ja, jij ziet het dag voor dag en dan lezen wij het in één keer! Hihi! Genoeg gebrabbel! Daar heb je helemaal geen tijd voor! Lekker genieten daar op je boot en alle plekken waar je komt! Succes met je klanten en het verkopen aan de 80 jarigen! Gaat je helemaal lukken joh! 'Look at this, madame! Isn't it beautifull and lovely? Doesn't it smell delicious? It looks perfect on you! What gorgeous hair you have!' Hahaa! Werkse en genietse lieverd!! Oh en trouwens, dat eten..dat kan en moet nog wel even veeeeeel gedetailleerde hoor! ;-) xxxxxxxxx

  • 22 September 2014 - 20:54

    Jill:

    FORMAL NIGHT!!!! Daar heb je tenslotte je mooie galajurk voor gekocht.. Balen dat nou weer het thema niet past bij je jurk... SHIT!!! Maar je zag er hoe dan ook vast geweldig uit!
    Fijn om te horen dat het eten iets beter is bij de gasten. Kan je aan iets anders dan sla en toetjes. Dat zal je op een gegeven moment ook wel gezien hebben.
    Enneh.. mop.. Maak je nou niet zo druk over dat bijverkopen. Dat komt vanzelf wel. Je moet gewoon even je draai vinden en een manier vinden die jij prettig vindt. Enneh... een tip om spullen te verkopen aan oudjes boven de 80... "Met deze shampoo zijn grijze haren verleden tijd" of "Deze verzorgende shampoo vertraagd het proces van haaruitval". Wedden dat die producten de schappen uit vliegen!! Je moet het gewoon tactisch brengen xD Alhoewel die tips van Nadine misschien iets beter te hanteren zijn... Alhoewel je sowieso bij beide niet geheel de waarheid spreekt haha! Gewoon je pokerface oefenen xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 111915

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: