Lieve klant! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Lieve klant! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Lieve klant!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 September 2014 | Spanje, Barcelona

Heey dropjes

Nou wat een dag weer...... Echt ik denk dat vandaag mijn zwaarste, langste en vermoeiendste dag is geweest tot nu toe.

We begonnen om half 8 met een meeting. Daarna gingen we aan de slag. Zoals ik gister al zei ik had maar 1 klant erop staan en die kwam om 7 uur savonds. Ha fijn wij beginnen met ons ritueel, handdoeken vouwen. We zijn rustig bezig als ik me moet melden bij de manager. Ik moest wat papieren tekenen en inleveren dus dat is ook weer gebeurd.

Na de handdoeken heb ik mijn Laminex laten fixen (dit is een soort indentiteitsbewijs op het schip en tevens ook je sleutel van de kamer) Nou dat ook weer gedaan (eigenlijk nog best productief al zeg ik het zelf :P) en om kwart voor 9 had ik mijn laatste induction! Omg wat was ik hier blij mee. Eigenlijk zou ik die morgen hebben in mijn vrije ochtend, maar dat is dus verschoven en dus heb ik nu morgen de hele ochtend tot half 3 voor mezelf en kan ik doen wat ik wil!! Heerlijk!

Goed de rest van de dag heb ik me de pleuris verveeld!! Het was echt geen grapje. Je weet van gekkigheid niet meer wat je moet doen, hoe je moet staan, wat je kan doen zodat de tijd sneller gaat... verschrikkelijk!! Uiteindelijk avond gegeten en daarna had ik mijn lieve klantje!! Ahhh echt zoo lief!! Ze gaf me zelf een kus toen ze klaar was!!! :) Toch wel dankbaar werk zo!

Later op de avond ging mijn manager en ik een beetje proberen ervoor te zorgen dat ik ga verkopen. Dus dat hebben we ook geoefend. Ze zei dat ik het heel goed deed. Maar ik weet dat ik het in het echt niet zo goed doe, omdat ik dan heel erg met mijn tijd bezig ben! Dus ik ga er zeker op proberen te letten en ga ook echt mijn best doen, want uiteindelijk is dat ook echt mijn salaris (wat ik overigens nog wel eens vergeet!!).

Morgen dus weer een halve ochtend vrij. Ik ga nog even kijken wat ik precies ga doen! En dan lezen jullie het weer in mijn blog!!!

Love you guys!!
xxxx

• 22 September 2014 - 21:04

Jill:

Je dag begon zeker goed en productief! Jammer dat de rest van de dag dan weer zo lang duurde.. Wat fijn dat je met je manager hebt kunnen oefenen en dat ze je tips heeft kunnen geven. Je hebt nu ervaren hoe je het kan doen en na een tijdje weet je dit ook te doen binnen de tijd. Dan ga je op automatische piloot en kan je tien dingen tegelijk. Trust me, you can do it girl!!