Zeeziek? - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Zeeziek? - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Zeeziek?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 September 2014 | Spanje, Cádiz

Heey Liefjes

Vandaag is het weer formal night! Een hele dag op zee en onrustig as well.

Ik had heeeerlijk geslapen en baalde toch wel een beetje dat mijn wekker ging (wat ik eigenlijk altijd wel doe :P) Ik bij mijn ontbijt maar meteen mijn zeepil genomen. Ik moest zelf ook weer heel erg wennen aan het onrustige. Het was heel lang lekker stil en rustig ook omdat je dan in de port ligt. Dus ik waggelde vandaag af en toe ook door de gangen :P. Nee hoor het ging goed ;).

Ik had vandaag 8 klanten erop staan dus ik had in ieder geval wat te doen :) Ik heb vandaag ook geprobeerd te verkopen en wederom is het niet gelukt. Misschien de volgende cruise weer. Jaaaa we gaan bijna naar New York dames en heren!!! Nog maar 1 dag werken en dan gaan alle gasten alweer weg en komen er weer nieuwe gasten and then we're off to New York!!!! Maar goed zo ver is het nog niet. De gasten gingen allemaal verder goed en netjes afgerond ;)

Voor morgen heb ik er twee op staan dus niet zo druk, op zich wel logisch aan het einde van een cruise. Vind ik dan. Al het geld is op :P. Denk dat iedereen daar last van heeft aan het eind van zijn of haar vakantie ;). Wat ik overigens ook nog niet heb verteld maar wel gaat gebeuren is dat ik een andere kamer krijg. En dat vind ik helemaal niet erg!! Ik kan er in ieder geval niet op achteruit gaan :P. Ik mag het nog tegen niemand zeggen en dat doe ik ook niet! Jullie kunnen het toch niet tegen andere zeggen dus dat scheelt!! Na de New York cruise gaat er een kapster weg en dan neem ik haar plek in de kamer over. En er gaat een massage meneer, Pedro, weg dus dan krijgen we ook weer twee nieuwe mensen! Ben benieuwd naar hoe ze zijn. Maar wederom loop ik weer op de zaken vooruit :P.

Ik wilde verder nog even vertellen dat ik alle mailtjes die ik krijg lees alleen ik ben niet zo goed in het antwoorden zoals jullie wel merken :$ ;). Ik vind het echt super leuk en fijn om ook van jullie te horen en reacties te lezen!! Echt super leuk!! Dus nogmaals ik lees alles!! Maar echt door tijd gebrek reageer ik niet echt. Ik schrijf mijn blog ook soms niet meer op de avond zelf omdat ik er gewoon geen tijd voor heb! Maar ben blij om van jullie te horen en vind het helemaal leuk dat jullie mijn blogs volgen!!! Wat heb ik toch weer goede en lieve vrienden en familie!!

Goede zin om mee af te sluiten ;). Morgen de laatste dag van deze cruise en dan zit deze cruise er weer op! Ik probeer in Southampton er nog wel even af te gaan om eventueel wat te kopen en of wifi te regelen, want naar New York heb ik 8 zee dagen wat beteken nooo wifi, of in ieder geval nooo blogs :P

Liefjes ik hou van jullie!!

xxxxxxx Van de oceaan!!

  • 22 September 2014 - 21:15

    Jill:

    Haha, weet je ook eens wat het is om echt dronken te gaan. Zweef je ook van links naar rechts ;p Wat leuk dat je vandaag zoveel klanten had. Gaat je dag sneller, plus je doet ervaring op, blijft lekker bezig, heerlijk! Wat ontzettend spannend trouwens: NEW YORK!!! Extra leuk is het vooruitzicht van een nieuwe kamer. Blijft Claudia dan wel op jullie huidige kamer?
    En wat betreft dat "niet reageren". Je weet dat ik van schrijven houd en ik vind het gewoon leuk om te reageren en zo weet je ook dat ik het lees (wellicht een week later.. maar goed.. ik lees het wel xD). Het schrijven van zo'n blog duurt al lang zat, dus als je ook nog moet reageren, dan kan je net zo goed niet gaan werken, want daar heb je dan toch geen tijd voor :D

    Lieffie, hou van jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 112383

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: