Nog 7 dagen :P - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen :P - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen :P

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Wat worden jullie via via toch goed op de hoogte gehouden he :P Wel een handig systeem overigens!!

Vandaag valt er eigenlijk niet heel veel te vertellen! Dus ik ga me best doen om er toch een beetje een leuk verhaal van te maken ondanks de dagen onwijs veel op elkaar lijken :P

Ik was gisteravond zo rond tien uur naar bed gegaan dus toen de wekker ging zou je zeggen dat ik uitgerust was. Nou niet helemaal :P. Heb bijna het gevoel dat ik moeier ben als ik langer slaap dan als ik kort slaap, maar dat ga ik verder niet uit testen :P

De dag begon heel rustig. Ik zou om 9 uur een bruidje moeten hebben, maar die kwam niet opdagen, vast al getrouwd :P. Goed verder had ik in de ochtend geen klanten dus die ging heeeeerlijk sloom. Het goede nieuws is dat we weer bij de gasten mogen eten :) Dus weer goed eten. Mijn lunch dus ook heerlijk genoten van het eten. Ik probeer overigens echt beter te eten maar het is echt moeilijk. Ik eet wel elke dag een salade soms twee (ligt eraan wat er voor avond eten is). Dat is overigens ook de enige groentes die ik binnen krijg :P Verder had ik twee fruitsalades voor de vitamine c en verder nog wat andere dingen die niet zo goed voor je zijn dus die sla ik even over :P

Na mijn lunch moest ik dus aan de bak! Ik vol goede moed proberen te verkopen en mijn behandelingen te upgraden. Weinig succes vandaag... Wederom weer niks verkocht en het upgraden ging mwuah. Sommige wel sommige niet. Ik ben overigens wel een blow dry expert als ik terug kom!! Maaaannn ik doe niet anders! Overigens doe ik ook de hele tijd hetzelfde zo'n beetje :o maar het ziet er toch elke keer weer anders uit. Ik kan wel merken dat ik een tijdje uit de routine ben geweest, of nog nooit in mijn leven zo veel heb gefohnd want ik krijg soms kramp in mijn hand :P.

Ik had vandaag een klant, ik weet niet wat ze heeft, maar ze zit in een hele speciale rolstoel en kan geloof ik helemaal niks. Nou dat is natuurlijk al niet leuk. Maar om die mevrouw te fohnen is wel een uitdaging en vooral het wassen. Maaaaar, speciaal voor Janice, kwamen de hair point technieken weer naar boven. Ik eerst proberen om met handdoeken en de stoel tegen de wasbak te krijgen maar dat lukte natuurlijk niet. En toen moest ik denken aan mevrouw Nijbakker. Een plasticje!!! Dat was de oplossing. Dus ik de receptionist gevraagd om een plastic iets en jaa hoor dat ging helemaal goed. Nu deed ik het nu iets anders maar ze was droog gebleven!!! Was zo trots op mezelf :P.

Na al mijn klanten moest ik nog 1,5 uur en dan mocht ik wel. Ik heb netjes al mijn papier werk gedaan en ben daarna heel goed weer handdoeken gaan vouwen. En om 8 uur mochten we weg :D. Vandaag stonden (want het was formal night) de gasten in een rij voor onze salon om naar de Belverdere te gaan (dit is waar wij ook ontbijten en lunchen). En wat ziet iedereen er dan toch weer mooi uit!! Ik vind dat we dit soort dingen vaker moeten doen! Ook in Nederland, gewoon een random avond een formal avond heeeeeerlijk!!! Mooie jurk, mooie schoenen, mooie man (die moeten we overigens nog even vinden :P) Jaa hoor komt u maar door met de avonden! Haha

Vanavond is er weer een feestje in de crew bar. De joiners. Wederom ;) Ik denk dat ik wel even ga. En als het niks is ben ik zo weer weg ;) Maar denk dat het wel leuk kan worden. En dan vanavond gaat de klok weer een uur terug :D:D Weer iets meer slaap, heeeeerlijk! Soms heb ik nog niet zo'n slecht leven hahaha. Over een week loop ik door New York het is echt ongelooflijk!!! Owh ik heb trouwens opgeschreven wanneer ik vrij ben :P Misschien wel handig geweest als ik dat meteen had gedaan had ik jullie ook geen valse informatie gegeven :P
- 25-9: vanaf 01:00 uur vrij (dit is op zee)
- 27-9: 08:00-03:30 uur vrij (dit is op zee)
- 1/10: 08:00-02:30 uur vrij (New York)
- 4-10: Hele dag vrij (Portland)
- 6-10: 08:00-02:30 uur vrij (Halifax)
- 9-10: 08:00-02:30 uur vrij (Quebec)
- 13-10: 08:00-03:30 uur vrij (dit is op zee)
- 24-10: 08:00-03:30 uur vrij (dit is op zee)

Ik zie net dat er de laatste twee dagen echt een mega gat zit!! :O Dat betekend 9 dagen vol werken :O Heftig!!! Goed overleven we waarschijnlijk ook wel weer ;)

Nou schatjes heel veel meer heb ik niet te vertellen! Owwwh jawel ik heb gister EN vandaag netjes mijn buikspieren gedaan :P En ik ga morgen waarschijnlijk de gym in :P Spannend!!!!! ;)

Ik ga me zo klaar maken voor het feestje en dan spreek ik jullie morgen weer!!!

Love you xxxxxx

  • 25 September 2014 - 16:17

    Margareth Menzel:

    lieve fleur moest wel even glimlachen om de naam van mevr nijbakker dat zij ook gemeld wordt in jouw reisverslag zal zij leuk vinden.geniet van je verslag ga zo door.groetjes mar.

  • 26 September 2014 - 13:05

    Stephanie:

    Hi lieve Fleur,
    ja, je houdt ons zeker goed op de hoogte!! Haha, ik kan het niet allemaal bijhouden moet ik eerlijk bekennen. Maar zo af en toe lees ik een verhaal en dat vind ik heel erg leuk!!! Zo heb ik toch een klein beetje een idee van wat je allemaal mee maakt en hoe gaaf het moet zijn! Je moet wel echt flink werken zeg! Zo! Veel succes en plezier.
    xxx van Steeph.

  • 26 September 2014 - 20:13

    Jill:

    Volgens mij gaat dat zo als je ouder wordt, heb je minder slaap nodig. Althans, dat denk ik, want ik merk het zelf ook xD En als je te laat naar bed gaat, merk je het vanzelf... WALLEN!! ;p
    Ik moest wel heel erg lachen door die opmerking over dat bruidje. Wel balen dat ze niet kwam opdagen. Gelukkig heb je wel een hele mooie ervaring op gedaan met die mevrouw in de rolstoel. Dat heb je toch maar soepeltjes opgelost! Ben trots op je meissie!! Enneh... als je terug bent, mag je ook een keer mijn haar doen. Oh trouwens!! Een manager van werk doet de kappersopleiding en heeft mij gevraagd of ik binnenkort model voor haar wil zitten!!! Heerlijk, iemand die de hele avond aan je haar zit! Ben benieuwd!
    Een FORMALAVOND!!!?? DEAL!! Ik ben voor!! :D Nu nog meer enthousiastelingen vinden... Good luck with that.. ;) Gaan we samen wel op zoek naar die leuke man...
    Handig om te weten wanneer je vrij bent! Misschien dat we dan even kunnen appen (A) Maar je weet: geen verplichting, want je bent druk zat met het verkennen van The States baby!!! En met je buikspieroefeningen natuurlijk ;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 111840

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: