Goed bezig! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Goed bezig! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Goed bezig!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

26 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Hello luitjes!

Vandaag ben ik precies een maand van huis. Dat is echt een gek idee. Zeker omdat het eigenlijk nog helemaal iet zo voelt. Het voelt alsof ik al twee maanden weg ben. Dit komt waarschijnlijk door alles wat er op me af komt. Goed dit word minder en niet minder natuurlijk. Minder omdat dingen op me werk steeds van zelf sprekender worden. En niet minder omdat ik elke week in een ander land/stad ben waar weer van alles op me af komt! Maar dat is natuurlijk een goed iets!!

Ik zal weer bij gister beginnen aangezien ik naar een crew feestje ging. De dj was deze keer niet zo goed dus dat was wel een beetje jammer. Maar ik heb weer heerlijk zitten kletsen met een jongen(man). Vraag me niet hoe hij heet want dat weet ik dus weer niet meer :$ *schaam schaam*. Echt je hoort zoveel namen dat je het allemaal niet meer onthoud! Maar hij doet een beetje hetzelfde werk als Robbert dus dat is wel heel leuk! Dat is geloof ik ook het eerste wat ik tegen hem zei :P. Anyway we hebben lekker zitten kletsen. De meeste feestjes worden om 2 uur gestopt. En ondanks dat de tijd een uur terug ging om 2 uur betekende dat niet een uur langer feestje. Des al niet te min gingen wij niet om twee uur naar onze hut maar (zonder een uur terug te gaan) half 3. Ik heb gister ook een potje tafelvoetbal gespeeld,,, was er niet zo goed in :P. Maar het was wel leuk! En daar gaat het om. Goed dus ik had 4,5 uur slaap :P Heerlijk!! Dus dat was wat lastig vanmorgen! Maar ik denk dat dit niet gaat veranderen in deze 9 maanden. Ik ben overigens de 28? in de ochtend vrij van werk en zou ik theoretisch gezien kunnen uitslapen alleen hebben we dan om 8 uur een boat drill....... woepie.

Goed ik netjes naar werk enzo. Had vandaag een klant die ik moest kleuren, ik kan je verklappen dat is ook lang geleden dat ik dat heb gedaan. En aangezien we met wella werken ben ik daar weer niet zo'n held in ;) Maar alles is goed gegaan en de kleur was mooi. Maar duur!!! :O Mijn hemel. Ze moest 90.20 pond afrekenen voor kleuren en knippen. Nou opeens zijn alle salons heel goedkoop :P Maar goed 8 pond was mijn tip natuurlijk. Na deze klant hadden we onze haarshow. Die eigenlijk al begonnen was en ik dus later kwam bijspringen. Wat heet de laatste 5 minuten :P. Dus heel veel heb ik niet gedaan (he wat naar :P). Ik heb later deze cruise weer een seminar met Maruschka samen maar ik heb nog geen idee waar het over gaat dus dat moeten we nog even gaan voorbereiden :P. Goed om 1 uur was ik lekker klaar met werken. Er is trouwens heel veel gezeik over het eten bij de gasten. We mogen nu pas na 01:30 in de Belverdere eten omdat het te druk is. Nou dat is voor ons natuurlijk helemaal niet handig en het maakt ook echt amper verschil. Dus ik ben om 1 uur wat rond gaan lopen met Matthew en Maruschka en zijn we om 01:30 wat gaan eten. Zij moesten weer werken en ik ben naar beneden gegaan.

Ik heb mijn was in de wasmachine gedaan, gesport, was in de droger nieuwe was er weer in, mijn laminex gefixt (wat een gedoe was dat trouwens) , mijn was eruit gehaald en de tweede was in de droger gedaan (die ik er zo maar even uit moet gaan halen) en verder heb ik niet echt iets boeiends gedaan. Ik moet zo even eten maar ik heb maltesers zitten eten dus heb niet echt honger :P Maar moet wel even. Daarna moeten we onze hut opruimen want morgen is er weer crew round (ofzo). Dan komen ze onze cabin checken of alles netjes en schoon is. Heel stom dus. Maar goed wel fijn als je een roommate als ik heb :p. 80% van alle rotzooi is namelijk van haar. En doordat er zoveel van haar overal ligt durf ik geen rommel te maken :P Ik prop dus alles maar in mijn kast :P Maar er moet even geveegd/gezogen worden en een doekje overal overheen, vuilnis legen en dat soort dingen. Dus als dat gedaan is ga ik weer lekker slapen! Ik weet eigenlijk niet of vanavond de klok weer een uur terug gaat, volgens mij niet. Maar toch zo maar even checken voor de zekerheid!

Owh ik heb trouwens nog iets leuks te vertellen!! Ik had van mij lieve vriendinnen een box met allemaal brieven gekregen die ik tijdens mijn reis kan lezen. Sommige hebben een bepaalde regel voordat ik ze mag open maken en andere niet. Ik had geteld dat ik er 12 had. Dus elke maand 1. Ik had in de Acedemy nog niks opengemaakt omdat ik ze wilde bewaren. Gister ging ik er weer even naar kijken! En ik zie opeens 2 verjaardagskaarten. Dat klopt niet! En een kerst kaart, die zat er ook niet in. Hebben mijn zussen even stiekem extra brieven erin gedaan!! Stelletje stiekemerds!! Wel super leuk! Dus ik de brieven zonder envelope meteen lezen! Altijd fijn om lieve woorden van je zus te lezen! Ik heb ook twee kaarten van Marijke gelezen! Ik ga dus nu al wat harder dan mag maar ik heb nu extra brieven :P En anders moeten jullie maar gaan posten :P

Ik las overigens alle andere brieven en wanneer ik ze open mocht maken en ik kan je vertellen ik kan ze allemaal al open maken (behalve mijn verjaardag, de 88 dagen en de knappe man en kerst natuurlijk). Maar ik ik laat ze netjes dicht en maak er in oktober weer eentje open :) Weet niet of ik het vol houd tot het einde maar wie weet :P Als je namelijk eenmaal begint met lezen dan blijf je lezen en word je nieuwsgierig naar de andere brieven.

Het schip is overigens wat schommellig :O Het schijnt morgen nog erger te worden dus neem morgen ochtend maar weer een pil nemen aangezien het morgen weer formal night is en ik niet ziek kan zijn!!

Wat ook nog wel grappig is om te vertellen. Ik was vandaag lunch aan het opscheppen en iemand achter het buffet zegt mijn naam en iets over gister avond. En ik dacht echt bij mezelf, wie ben jij? Hoe heet jij? Hoe weet je mijn naam? En heb ik jou uberhaupt gezien gisteravond? Dus jaa het is wel grappig dat heel veel mensen mij kennen mijn naam ook onthouden en ik niet :P Het is echt erg. Maar sommige mensen ken ik wel echt bij naam. Maar op zo'n crew feestje zijn maar weinig meiden en als je dan ook nog als een van de weinige danst val je misschien wel een beetje op :P Agh ik heb het leuk :P

Nou guys! Ik ga mijn was halen en eten en dan mijn cabin maar weer eens opruimen!!

Love you sweeties xxxx

  • 26 September 2014 - 19:26

    Marijke:

    Jeeeeeeej mijn kaartjes! Haha en super grappig dat je zussen ons hebben aangevuld! Thanks meiden ;) Die kerstkaart is inderdaad geniaal! Sterkte met de zeeschommelingen, en lekker blijven dansen op dat schip ;) Kusss

  • 26 September 2014 - 20:23

    Jill:

    Ik schreef net nog: kijk uit voor de wallen!! En dan lees ik nu dat je maar 4,5 uur slaap hebt gehad. Schat... daar krijg je dus wallen van xD
    Ik krijg een beetje flashbacks van "Hoe schoon is jouw huis". Jij bent duidelijk de schoonmaakster van jullie twee. Doe je niet te veel in je eentje. Zij mag ook wel eens schoonmaken, laat staan haar eigen troep eens opruimen...
    Wat super lief van je zussen dat ze er extra brieven in hebben gedaan. Super leuk!! Enneh.. dat ze je nieuwsgierig maken is juist het leuke :D Dat maakt het openmaken ook des te specialer. Probeer nu maar gewoon elke maand één kaart open te maken. Dan heb je ook nog wat voor later.
    Haha, je bent gewoon een celebrity op dat schip! Nice!! Hoe spreken die mensen daar trouwens jouw naam uit? Zal vast wel anders klinken ;) En goed om te horen dat je voor twee (ons allemaal) danst op die party's :D

  • 29 September 2014 - 01:26

    Papa:

    Hallo lieverd,

    Weer leuk om je verhalen te lezen, ik zag op facebook trouwens ook een heleboel foto's van Katie May, daarmee kreeg ik toch nog een beter beeld van de situatie op Steiner(met een mooie groepsfoto met jullie in uniform. En de klerezooi die meiden kunnen aanrichten op een kamer in het YMCA. Het gaf wel een leuke sfeerimpressie. Ik zei gisteren nog tegen Evelien dat ik nu iedere week bijna 2 wassen minder heb. Ik zie dat jij het daar ook maar druk mee hebt. Sterkte!!! Dat iedereen (vooral de kerels) jou naam onthouden vindt ik niet zo heel raar hoor. Je bent gewoon een prachtige verschijning! Die vergeten ze niet snel. Maar kennelijk lopen er nog niet zoveel kerels waarvan jij het interessant genoeg vindt om de naam te onthouden. Ik kan weer met een gerust hart gaan slapen... (denk ik). XXX love you!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 112373

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: