Inschattingsvermogen - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Inschattingsvermogen - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Inschattingsvermogen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

29 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey Darlings

Vandaag weer een laat verslagje ;) En ik zal jullie vertellen hoe dat komt ;)

We begonnen de dag vrij goed. We hebben vandaag crew rounds dus de kamer moest helemaal netjes zijn. Nadat ik de badkamer had schoongemaakt, de vloer had geveegd en de deuren had afgenomen, was ik wel klaar mee. Mijn roommate was nog aan het werk. Ik ben met mijn muziek op mijn bed gaan liggen. Ik was echter zo moe dat ik mijn ogen niet zo lang open kon houden. Ik ben uit bed gekropen en heb een briefje achter gelaten voor mijn roommate met wat ik al had gedaan en of ze haar spullen op wilde ruimen en dat we dan wel door de crew rounds zouden komen. Zo gezegd zo gedaan dus het is weer even netjes in onze cabin ;)

Anyhow ik heb dus ruim 9 uur geslapen maar was nog moe toen mijn wekker ging :P. Het is vandaag formal night, maar het was zooo rustig. Echt heel erg. Ik had vijf klanten. Ik heb sochtends bij de Belvedere gestaan voor promotie (wat ik overigens echt haaat, maar dat is twee) en smiddags moest ik alleen op deck 3 gaan staan. Zo gezellig. Na 45 min ben ik daar ook weer weg gegaan. Ook omdat ik daarna me lunch break had. Omdat het nog niet 01:30 uur was geweest moest ik in de crew lunchen. Na een half uur ben ik naar mijn cabin gegaan en heb ik de tv maar aan gezet. En daar was Divergent!!!! Woepieee dus ik heb een half uur van Divergent gekeken. Toch jammer dat je het dan niet af kan kijken. Ik heb overigens wel geleerd dat ze 1 film de hele dag draaien op een kanaal. Dus savonds stond het weer aan :P Maar wederom kon ik hem weer niet afkijken :(.

Na deze tragische, zielige dag aan klanten mocht ik om 8 uur lekker weg en ben ik gaan avond eten. Er was vandaag weer een feestje in de crew bar. Dus ik had weer plannen voor de avond :P. Na het diner heb ik de tv weer aangezet en ben ik Divergent weer gaan kijken. Ik had wel zware ogen :O Maar ik heb het overleefd. Mijn roommate echter niet echt. Ze deed een dutje voordat ze weg wilde gaan. Maar haar alarm ging wel 5 keer af. En toen vroeg ze uiteindelijk aan mij of ik nog ging. Uiteindelijk ben ik alleen gegaan en is zij verder gaan slapen. In de crew bar waren al een paar mensen van de spa dus ik ben leuk aangeschoven. Het was echt een leuke avond kan ik je vertellen! De muziek was goed (voor mij :P), veel mensen waren aan het dansen, heerlijk!! Goed doordat het gezellig was werd het een beetje laat (a). De klok ging weer een uur terug deze avond, maar toen ik mijn wekker om 7 uur zette zag ik dat ik nog 3 uur en 15 minuten te slapen had. Reken zelf maar uit :P

Maar het was gezellig! Wederom is mijn schattingsvermogen van leeftijd weer bevestigd dat ik dat niet kan. Ik weet niet of ik dat jullie heb vertelt maar ik heb al twee keer gehad dat ik iemand echt een totaal andere leeftijd gaf dan dat hij eigenlijk was. Een was Igor, hij is een muziekant, ik schatte hem 27/28 en hij is 37.... Okee. Daarna een collega van mij Gerry, ik dacht (okee ik dacht eind twintig) maar om lief te zijn zei ik 25. Hij is 42.... OMG dusssss. Ik ben gestopt met schatten. Goed nu terug naar het punt waarom ik dit vertel :P Gister kwam ik Tom weer tegen, ik heb die weddenschap met hem. Maar we gaan natuurlijk naar Amerika en ik mag daar helemaal niet drinken, dus hij heeft echt een slechte weddenschap afgesloten. Dus ik zeg dat gister tegen hem. Zo van jij hebt echt een slechte weddenschap afgesloten want ik ben 20 en ik mag helemaal niet drinken in Amerika. Zegt hij: Ik ben ook twintig. NOOUUU ik snap er helemaal niks meer van!! Gelukkig had hij bewijs en er stond echt 3 maart 1994. Maar anders had ik hem echt niet gelooft. Anyway hij dacht dat ik ook ouder was dus dat maakt het weer iets minder erg :P.

Heb ik verder nog iets boeiends te vertellen?? Uhm... Nee ik geloof het niet! Alles gaat verder goed hier, het schip schommelt maar ik voel me prima. OWHOWHOWH Wacht! Wederom weer ik niet of ik dit heb vertelt en anders vertel ik het nog een keer. Wij varen namelijk precies dezelfde route als de Titanic!!!! Whooeehooee!! Alleen wij komen geen ijsrotsen tegen ;) Maar wel cool!! Tenminste vind ik :P Wij vroegen ons alleen af waar de Titanic precies is gezonken. Of dat dichter bij de UK was of dichter bij de US? Wie weet het antwoord :P Leuk he even een raadsel tussen door :P We zijn in ieder geval al over de helft van de reis dus dat is wel prettig! Vandaag, morgen en overmorgen en dan zijn we er!!! Spannend!! Zooooo excited!!

Nou liefjes ik heb niks meer te vertellen!!

Love you xxxx

  • 12 Oktober 2014 - 20:51

    Jill:

    Ja hoor, Jill is ook weer actief op de blog na een poosje afwezig te zijn :) Wat een heerlijk, lekker en enthousiast verhaal schrijf je weer schat. Enneh.. ik hoop zeker dat jullie geen ijsrotsen tegen zijn gekomen, want dan mag je vaarwel zwaaien naar jouw Jack die je nog niet eens gevónden hebt!!! Slecht einde.. Niet doen ;) Zo te horen worden die feestjes steeds leuker aan boord! Lekker hoor meis, dat je het zo naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 112070

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: