Boat drill 2.0 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Boat drill 2.0 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Boat drill 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

29 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey schatjes!

Vandaag was mijn halve vrije dag! Ik was in ochtend lekker vrij. Nu denken jullie waarschijnlijk, ahhh lekker kan je uitslapen. Niks is minder waar want we hadden een boat drill. Om 8 uur in de ochtend. Dus na een korte nacht (zie drie uur slaap) ging mijn wekker om kwart over 7. Ik netjes mijn uniform aangetrokken en ben met reddingsvest en mooi geel petje naar het theater gelopen. Dat is overigens ook de plek waar ik moet staan als er echt iets gebeurd. De boat drill was vandaag een beetje anders. Ik zal het zo goed en uitgebreid mogelijk proberen te vertellen!

We hebben drie muster stations (dit zijn de plekken waar je heen moet als er echt iets gebeurd). Wij (ik) sta op muster station A dan heb je ook B en C, vrij logisch :P. Maar iedereen was in het theater en dat is niet normaal. We gingen een rollenspel doen. Dus A moest B; de gasten begeleiden met alles wat ze nodig hadden en dergelijken. En C ging ons observeren. Zo wisselde we elkaar af en de situatie werd steeds erger. Wat wij niet wisten is dat er bepaalde mensen waren met een microfoon die als gasten speelde (waarschijnlijk van het entertainment team) die ons het leven wat zuurder moesten maken. De een wilde plassen, de andere wilde ook zijn reddingsvest aan omdat wij dat ook hadden. En wij moesten dan zorgen dat alles op rolletjes liep en iedereen rustig bleef. Nou ik ging half dood daar!! Ik ben dat helemaal niet gewend. Ben allang blij dat ik de normale boat drills overleef en een soort van weet wat ik moet. Ik was de gelukkige en mocht drie mensen naar het toilet brengen. Nou dat kon ik dan nog wel. Maar mensen je wilt niet weten hoe dat verder ging. Want na ons werd de situatie steeds erger. En de laatste groep had het echt zwaar!!!! Ik zat te kijken en het enige wat ik kon bedenken is: Wauw ik ben zo blij dat ik in de eerste groep zat!!! Mensen rende weg, gingen vechten, hartaanval, flauwvallen noem het allemaal maar op!!! Het was echt insane!!! Je had er voor de grap bij moeten zijn!! Het was des al niet te min wel een hele goede training dus ben wel een soort van blij dat we dit hebben gedaan. Dit is overigens ook allemaal voor Amerika!

Goed na mijn fantastische boat drill ben ik lekker onder de douche gestapt. Een verslag van de dag ervoor geschreven, ik loop een beetje achter! Ik heb daarna een warme chocolade melk gedronken want het is echt koud in het schip! En helemaal in mijn kamer :O Verder heb ik wat met Matthew zitten kletsen en later ook met het thuisfront. Het is grappig hoe je jezelf toch tegen komt in deze tijd. Je gaat je dingen realiseren die je normaal niet doet. Veel dingen neem je maar gewoon als van zelf sprekend, maar als je dan een tijd weg gaat merk je hoe dierbaar dingen voor je zijn en hoe weinig je het soms laat zien hoe dankbaar je daarvoor bent. Dus dat was weer een emotioneel middagje :P Dat hoort er ook bij ;)
om half 4 was het dan toch echt tijd om te gaan werken... Ik kan je vertellen als je zo de ochtend vrij bent geweest is dat best moeilijk. En zeker als je maar 1 klant hebt. Dus het was een rustige dag. Veel handdoeken zitten vouwen, zoals altijd ;). We hadden om 7 uur een training voor het verkopen van producten. Maar het is echt zo'n algemeen ding. En ik snap dat dan gewoon helemaal, maar het in de praktijk uitvoeren vind ik 100 keer moeilijker. Dus waarschijnlijk komt er misschien nog een een op een training voor mij om mijn verkoop te oefenen. Maar goed ik zie het wel! Ik weet wel dat ik echt ga juichen als ik iets heb verkocht :P

Ik wilde na werk met Matthew naar het theater gaan om naar de show te kijken. Maar eenmaal in mijn kamer na mijn dinner had ik eigenlijk geen zin meer. Zoals gewoonlijk :P Dus wederom nog steeds niet naar een voorstelling geweest :$ Agh het komt vast wel een keer. Morgen is het weer formal night dus het word weer wat drukker, soort van! Ik weet echt zeker dat alle port dagen dood zullen zijn. Iedereen heeft zo lang op zee gezeten dat je mij niet wijs kan maken dat je dan vrijwillig op een port dag op het schip blijft! Maar goed, ik ben wel heel blij dat we bijna bij de ports zijn, dan gaat de tijd een stuk sneller. Ik heb nu geen vrij meer tot ik in New York ben! Dus we zijn goed aan het aftellen :P

Dat was mijn dagje wel zo'n beetje! Hoe is het bij jullie? Mis ik nog leuke/spannende dingen???

Love you xxxx

  • 12 Oktober 2014 - 20:59

    Jill:

    HOE sta jij nog op je benen!??! Twee nachten achter elkaar twee uur slaap?? FLEUR!!! xD Enneh, hoezo vrije dag? Wat een onzin is dat zeg! Je hebt gewoon een boat drill! Maar die drill klinkt wel heel gaaf én chaotisch. Hopelijk doe je al die boat drills voor niks, maar toch goed dat jullie ook met dit soort situaties om leren gaan. Je bent zo werkelijk wel óveral op voorbereid! Moet toch een goed gevoel geven.
    Jammer dat het verder wel rustig is in de salon.. Zo duren je dagen ook erg lang ja.. En maak je nu geen druk over die sales. Je doet je best en meer kan je niet doen. Je moet je draai nog even vinden en dé perfecte verkooptechniek vinden. Heb je trouwens mijn goede verkooptactieken al uitgeprobeerd? Volgens mij waren dat echte keepers ;p
    Ga nu gewoon een keer naar die shows toe! Alleen al om mij daarmee nóg jaloerser te maken! Ik hou van die entertainment shows!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 111832

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: