Emotioneel - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Emotioneel - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Emotioneel

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Portland

Dag liefjes

Wat een dag! Het verliep allemaal wat anders dan verwacht!

Door familie omstandigheden verliep gister avond en vanochtend al minder soepel dan gedacht. Gelukkig waren mijn collega's heel lief voor me! We zijn met z'n vijven naar de shoppingmal gegaan. We waren heerlijk aan het shoppen tot ik weer een vervelend bericht kreeg. Dit hakte er goed in. Dus voor dat moment was mijn dag weer even slecht.

Na een tijdje ben ik weer de winkels in gegaan en ging het steeds een stukje beter. Je gedachtes zijn dan ergens anders. Ik ben aardig leuk geslaagd al zeg ik het zelf. Ennnnn ik heb een rok met een split erin!!!!! Woehoe eindelijk!!! Helemaal happy! Heb ook maar meteen een winterjas gekocht, want het schijnt -2 in Quebec te zijn.... lekker fris :O Moet alleen nog even wat schoenen scoren! Verder heb ik een blazer, vest, rokje (kort), veters (want ik trok mijn veters van mijn werk schoenen gister kapot...), een werk truitje en dat was het geloof ik! Maar ben leuk geslaagd al zeg ik het zelf. We moesten om 3 uur weer terug naar het schip. Dus wij weer hup in de bus.
Eenmaal in mijn cabin ging het weer een beetje (beetje erg) berg afwaards met me. Je bent dan alleen en dan maak je jezelf alleen maar gek en denk je overal veels te veel over na. Gelukkig waren er mensen online die mij heel goed steunde en daar ben ik heel erg dankbaar voor!!! In zulk soort tijden heb je elkaar nodig!! En ondanks dat ik duizenden kilometers ver weg ben, ben en blijf ik altijd dichtbij!!! En jullie ook voor mij! Ik ben eigenlijk heel erg blij met de technologie van deze tijd! Anders was het helemaal niks geweest met mij :P.

Goed na mijn inzinking ben ik naar de gym geweest. Ik ben overigens (voor de synchroonzwem meiden) mijn spagaat aan het rekken en ik zit al bijna!! :P Wel uitgedraaid maar dat maakt niet uit ;). Na de gym heb ik chocola gekocht voor mezelf, ik wil natuurlijk niet afvallen :P Nee, soms heb je het gewoon even nodig en dat heb ik nu ;). Daarna heb ik mijn was gedaan en ben ik gaan eten. na het eten heb ik mijn was uit de droger gehaald en ben ik mijn broek gaan maken. Iemand was namelijk op mijn prachtige abba broek gaan staan en toen scheurde die. Overigens heeeeeel ongunstig dus het maken was nog best moeilijk. Ik moet ook eigenlijk die flappen innemen maar ik heb daar geen zin in en de seamstres is ook niet bepaald aardig dus wil het eigenlijk niet aan haar geven, want dan moet ik der ook nog tippen.... Maar ik kan het ook niet zo goed zelf doen, want ik heb geen spelden om het mee te kunnen afdelen (geen idee hoe je dat zegt). Toch iets gemist in mijn fantastische voorraad!! ;) Daar ben ik wel een heel half uur mee bezig geweest!

Ik ga zo even kijken of er iets leuks op tv is en anders ga ik misschien een boekje lezen. Maar heb geen idee hoelang ik dat vol ga houden want ik ben erg moe. En heb wederom weer hoofdpijn, maar ik kan wel verklaren waar dat vandaag vandaan komt!

Morgen weer een hele dag werken. We zijn morgen in Bar Harbour dus het zal wel niet zo druk worden. Verder heb ik niet zoveel te melden geloof ik ;) Hoe is het bij jullie?

Love you xxxx

  • 06 Oktober 2014 - 15:35

    Laura:

    Heel veel sterkte meis!!

  • 06 Oktober 2014 - 16:43

    Resi:

    Ha meis!!
    Dat is wat minder nieuws.
    Knap van je dat je zelf afleiding zoekt!!en chocola is op zo'n moment gewoon nodig ;)
    hou je koppie omhoog!!heel veel sterkte!!
    Xxx

  • 06 Oktober 2014 - 18:39

    Gj:

    Heey fleur

    Je kan t.

  • 06 Oktober 2014 - 19:47

    Yvonne Van Leeuwen:

    Hey Fleur,
    Sterkte .

    en knap hoor van je spagaat, chocola dat is goed voor je hersenen daar wordt je helemaal niet dik van ;-)


  • 06 Oktober 2014 - 20:50

    Marijke:

    Hey Fleurie! Wat ben je sterk. Knap hoe je dit doet meissie. Dikke knuffel!!

  • 07 Oktober 2014 - 09:43

    Corrie:

    Dag wereldreiziger,

    Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen. Gelukkig kan je goed contact maken met het thuisfront......dat helpt. Je kan het en je doet het heel goed.

    Liefs Corrie.

  • 12 Oktober 2014 - 21:26

    Jill:

    Shop 'till you drop! En nog goed geslaagd ook! LEUK!
    Ik ben blij dat je ondanks dat je zo ver weg zit, toch bij het thuisfront terecht kan! En je moet ons ook vooral op blijven zoeken. We zijn er voor je lieverd! Ik vind het super knap hoe je je staande uit in deze moeilijke tijd! Ben trots op je!
    Uhm.. als ik hoor dat jij gewoon zelf je broek kan maken, zou ik me nergens voor schamen! Ik heb nog nooit een naald en draad in mijn handen gehad. Als je het zelf kan, lekker zelf proberen en anders om hulp vragen. Misschien één van je collega's uit de salon?
    Goed op jezelf passen wijffie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Portland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 111925

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: