IPM - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu IPM - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

IPM

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Oktober 2014 | Canada, Québec

Dag schatjes

Vandaag zijn we aangekomen in Quebec! En wat ziet het er vanaf het schip al prachtig uit!!!

Vandaag moet ik de hele dag werken. En ik kan je vertellen er was niks te doen! Ik heb twee crew members geknipt en dat was het. In mijn pauze heb ik nog even gedag gezegd. Hij had nogal haast en ik moest weer werken dus even snel gedag gezegd! Ik hoop stiekem dat hij nog een keer terug komt, maar dat weet ik niet.

Ik was vandaag on IPM dit betekend dat je het schip niet af mag in de tijd dat je word gegeven. Dus dat kan tot 6 uur in de avond zijn, maar in mijn geval was het tot 7 uur de volgende ochtend. Dus ik kon niet uit gaan vannacht met iedereen. En ik kan je eerlijk verklappen, dat vond ik niet zo heel erg. En als ik hoor wat er is gebeurd vannacht ben ik HEEL blij dat ik lekker in mijn bedje lag.

Anyhow, na werk heb ik een collega der haren gewassen, toen heeft ze mijn haar geverfd (dat was echt drastisch nodig!) en daarna heb ik haar haar gedaan voor de avond. En ook al zeg ik het zelf het zat erg leuk!! Nadat we dat hadden gedaan ben ik gaan eten en ben ik weer lekker blijven hangen, kletsend met iedereen. Vervolgens ben ik maar naar de show gegaan. Iets beters had ik toch niet te doen en er was een mind reader er. En hij was echt heel goed. Toch heb ik altijd zoiets van, tot het bij mij gebeurd weet ik het nooit zeker. Maar hij was echt goed.

Na de show heb ik al mijn verslagen zitten schrijven want daar had ik nu tijd voor. En ben daarna lekker naar mijn bedje gegaan. Morgen ga ik lekker de stad bezoeken ben erg benieuwd!!!!

Liefjes! Love you xxx

  • 09 Oktober 2014 - 23:46

    Marijke:

    Uuuh ik mis in dit verhaal de juicy details over wat er dan met je collega's is gebeurd op de stap-avond?!?! :p

    Kiss!!

  • 09 Oktober 2014 - 23:46

    Marijke:

    Uuuh ik mis in dit verhaal de juicy details over wat er dan met je collega's is gebeurd op de stap-avond?!?! :p

    Kiss!!

  • 09 Oktober 2014 - 23:46

    Marijke:

    Uuuh ik mis in dit verhaal de juicy details over wat er dan met je collega's is gebeurd op de stap-avond?!?! :p

    Kiss!!

  • 09 Oktober 2014 - 23:46

    Marijke:

    Uuuh ik mis in dit verhaal de juicy details over wat er dan met je collega's is gebeurd op de stap-avond?!?! :p

    Kiss!!

  • 09 Oktober 2014 - 23:46

    Marijke:

    Uuuh ik mis in dit verhaal de juicy details over wat er dan met je collega's is gebeurd op de stap-avond?!?! :p

    Kiss!!

  • 09 Oktober 2014 - 23:46

    Marijke:

    Uuuh ik mis in dit verhaal de juicy details over wat er dan met je collega's is gebeurd op de stap-avond?!?! :p

    Kiss!!

  • 09 Oktober 2014 - 23:47

    Marijke:

    Ooooooh oepsie! Het internet in Tunesië heeft mijn reactie verzesvoudigd!

  • 12 Oktober 2014 - 21:42

    Jill:

    Marijke heeft haar punt al aardig goed gemaakt (het gebeurt mij ook wel eens), maar ik wil wel horen wát er dan gebeurd is!!! Zo te horen ben ik ook blij dat je lekker in je bedje lag :)
    Oeh en je haar is geverfd! FOTO'S! Welke kleur?
    Was Derek Ogilivie (Hoe schrijf je die naam) aan boord? :P Hee maar gaaf om zoiets mee te maken, maar ik snap dat je sceptisch bent. Eerst zien, dan geloven.
    Is het echt zo koud daar als dat er voorspeld was? Heb je die winterjas nu nodig?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Québec

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 111933

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: