Quebec! - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Quebec! - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Quebec!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Oktober 2014 | Canada, Québec

Heey schatjes

Wat een dag! Ik zal zo goed mogelijk proberen te vertellen wat er allemaal is gebeurd ;)

Het begon eigenlijk allemaal al in de ochtend. Ik stond rustig op om Quebec te gaan verkennen. Ik zou om half tien bij iemands cabin zijn zodat we konden vertrekken. Dus ik iets voor 9 nog even snel ontbijt meepakken. Daar kom ik een dokter tegen waarmee ik gister en eergisteren mee heb zitten kletsen. Hij was uit gegaan en het schijnt een soort van chaos te zijn geworden. Ik kreeg te horen dat er een gevecht was geweest en dat dus consequenties kan hebben voor die mensen. Wat betekend naar huis gaan.

Vervolgens kom ik bij de persoons cabin aan maar die klopte ik uit haar bed. Die lag pas om 5 uur in der bed vanwege de chaos ook. Maar iemand was ook haar tas kwijt, gestolen. Met alles erin! Dus die was ook helemaal van streek en dat kan ik me heeeel goed voorstellen!! Goed en toen was ik nog maar 1,5 uur wakker :P

Ik ben toen maar alleen naar buiten gegaan. Het was goed fris, maar wat was het mooi!!!! Echt heel mooi!!!! Het enige wat ik dacht was: It's so beautifull out here!!!!! It's soo beautifull!!! Ik denk tegenwoordig in het engels :P Maar op sommige moment begin ik random nederlands te praten tegen mensen heeeeeeel raar :P

Goed ik ben naar een soort kasteel gelopen, verder niet in gegaan. Ben daarna naar de starbucks gelopen om op te warmen en wat wifi te scoren want ik liep wat achter met mijn blogs :O Sorry!!!! Maar ik ben weer up to date, eens kijken hoelang we dat vol gaan houden :P Niet!! Hahaha. Anyhow, na heerlijk met het thuisfront te hebben gekletst ben ik weer naar buiten gegaan. Op zoek naar een sjaal. Maar dat moet je hier niet willen. Het is hier echt duur!!! Dus ik ben vrolijk verder gelopen weer terug naar mijn schipje. En heb in de terminal nog wat wifi gescored. Toen moest ik toch echt naar mijn cabin omdat ik ook weer moest werken. Ik heb voor mijn werk nog even met papa, evelien en debby gebeld. Was fijn iedereen weer even te horen! Ik moest helaas weer gaan werken.

Werk was echt saaaaai en mega koud!!!!! Het is echt verschrikkelijk! Maar ik heb het overleefd :P Thank god!! Het schijnt dat waarschijnlijk naar huis word gestuurd. Wat er met de ander gedaan word is nog niet bekend of in ieder geva niet bij ons. De persoon moest wel vandaag naar het ziekenhuis om een hoofd scan te laten maken, dus ik ben erg benieuwd. Ben benieuwd of we morgen meer horen! Ik was in ieder geval blij dat ik IPM had :P
Morgen is het weer formal night dus het word weer wat drukker. En ik moet weer gaan proberen te retailen! Ik ga me best doen ;)

Nou lieve schatjes dat was het weer voor vandaag!!! Ik hou van jullie!

xxxxxx

  • 12 Oktober 2014 - 21:47

    Jill:

    Oke.. mijn vraag is beantwoord... Heftig zeg! En dan ook het risico dat je neemt! Je kan van het schip af! Gaat het om mensen die je goed kent? Je schrijft namelijk niet wíe eraf moet. En dan ook nog een tas gestolen.. Sjonge jonge.. Zo zie je maar weer, goed op je spullen passen!!
    Haha! Ik wil als je terug komt ook wel met je in het Engels praten hoor ;) Doe je mij alleen maar een plezier mee hihi :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Québec

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 111452

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: