Nog 8!! - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Nog 8!! - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Nog 8!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Oktober 2014 | Canada, Québec

Heey guys!!

Hoe is het met jullie? Met mij gaat het wel goed! Het is vandaag wel weer een hektische dag geworden. Ik zal bij het begin beginnen.

Wacht!!!!!! Ik moet beginnen met de volgende melding: Ik ben nu precies een maand op het schip!!! Nog maar 8 maanden te gaan!! :P

Het begon allemaal om 6 uur sochtends toen mijn wekker af ging. Daar ging het al fout :P Ik kan echt niet wachten tot het de 13e is want dan heb ik lekker de ochtend vrij en aangezien we dan toch op zee zitten kan ik lekker uitslapen :) Het was vandaag formal night, again. De zee zag er vanmorgen erg onrustig uit. Maar het leek alsof we de golven in onze rug hadden want ik voelde er weinig van. Rond tien uur heb ik toch maar weer seads in mijn oor laten plaatsen zodat ik niet zeeziek zou worden!

Goed ik zal jullie het retail verhaaltje besparen :P Die kunnen jullie inmiddels zelf wel invullen! Van mijn collega's die eergisteren de fout in zijn gegaan heb ik nog niks gehoord. Ik denk dat ik wel weet wat er gaat gebeuren. Ik denk dat er een naar huis moet en de ander blijft. Maar goed verder weet ik niks. Naar maten de dag vorderde werd ik steeds minder lekker,,, zeeziek... geweldig. Het scheelt dat ik niet hoef te spugen ofzo, maar ik voel me ook niet goed. Het is echt zo'n zeurend gevoel in je buik. En voor mij is het beste om te zitten. Laat ik nou net een jobbie hebben waarbij dat niet kan ;)
Ik had vandaag een dinner break want we hadden weer een training... woepie. Gelukkig geen retail training maar toch ik was moe en niet lekker ik wilde gaan slapen. Met moeite wat eten naar binnen gekregen!! En toen ik terug kwam gebeurde het. Ik loop naar de receptie en Matthew is helemaal in tranen. Ik wilde natuurlijk meteen weten wat er gebeurd was, maar ik dacht ik laat hem even. Maar hij nam mij mee naar achter. Waarop ik vraag; What happened? Nou daar kwam het... Hij word overgeplaatst!!!!! :( :( :( :( Hij gaat naar een Carnaval schip. Dat is een groter schip. Omdat hij het zo goed doet. Dus het super tof dat hij die kans krijgt en hij verdient het ook. Maar ik ga hem wel missen!! Ik moest ook huilen!!!! Mijn cruise/academy buddy gone!!! Gelukkig vertrekt hij niet in Sydney maar ik Southampton, dus ik heb nog 6 dagen met hem. Maar ik ga hem echt missen!!!!

Het andere nieuws is we kregen twee Nederlandse meiden op het schip. Ik weet alleen nog niet of ik dat leuk vind. Want als ik dan eenmaal Nederlands ga praten verlies ik mijn Engels heeeeel snel. Maar goed, de naam die ik zag kende ik niet maar misschien de ander wel van de academy. Ik ben benieuwd. We krijgen in Southampton in ieder geval 4 nieuwe mensen!!!! Dus dat is echt veel! Ben benieuwd hoop dat ze leuk en aardig zijn! Ik zal in ieder geval proberen ze met open armen te ontvangen :P

Goed na dit drama moesten we nog een training doen. Dat ging opzich wel goed. Het is wel weer fantastisch hoeveel verschillende manieren we weer hebben van een behandeling. Heeeel irritant. Zo weet je eigenlijk nooit of je het goed doet. Aan de andere kant kan je het dan misschien ook nooit fout doen :P

Liefjes dat was het weer voor vandaag!!

Love you xxxxx

  • 12 Oktober 2014 - 21:51

    Jill:

    Voorzorgmaatregelen tegen de zeeziekte, verstandig :) Balen dat je er zo last van hebt! Hebben meer collega's dat?
    Ahh Matthew gaat je verlaten!!!! Meis wat jammer! Jullie zijn zo close samen! Hopelijk houden jullie contact! Gelukkig heb je nog een paar dagen samen :)
    En twee Nederlandse meiden! Ik snap je twijfels, maar op zich is het ook wel lekker om mensen te hebben waarmee je toch een beetje verbonden voelt. Jullie zijn allemaal Nederlands, dus dat schept toch stiekem een band. En als je niet Nederlands wilt praten, praat je toch gewoon alleen maar Engels. Making no acceptions ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Québec

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 111825

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: