Wonderen! - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Wonderen! - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Wonderen!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Oktober 2014 | Canada, Québec

Dag schatjes

Het is vandaag Formal Night! En het was een goede dag eigenlijk!

Het begon allemaal in de ochtend, vrij rustig. Natuurlijk weer met handdoeken vouwen :P. Na de handdoeken besloot ik met mijn manager te gaan praten. Dus ik mijn goede, stevige schoenen aangetrokken en ben naar haar kantoor gelopen. Ik heb toen alles verteld. Van mijn familie situatie tot mijn frustratie van het niet kunnen retailen! En ze was echt super lief voor me! We hebben samen geoefend welke vragen ik het beste kan stellen en hoe ik het het beste kan doen. Het voelde heel fijn. En elke keer als ik het dan niet meer wist dan Gaf ik dat aan en dan hielp ze me weer! Ik ben heel erg blij dat uiteindelijk toch met haar ben gaan praten! En mijn eerste klant deed ik een soort van precies wat we hadden besproken en het voelde echt al zoveeeeel beter dan voorheen! En daar ben ik echt heel blij om! Als ik deze cruise zo goed mogelijk oefen hoe ik dingen moet brengen zou ik de volgende cruise goed moeten kunnen verkopen! Ik heb helaas nog niks verkocht maar ik heb het zeker geprobeerd en het voelt 100% beter!

Bijna alle klanten heb ik vandaag voor de een na laatste keer gezien! Of in ieder geval hun haar gedaan. De 15e is de volgende Formal Night en tevens ook meteen de laatste! Ik kan jullie overigens echt een super leuk nieuwtje vertellen!!!! Wij hebben altijd targets en voor de laatste periode (vanaf Quebec tot aan Southampton) moet ik 900 pond halen. Als je 60% van de 900 dus 540 pond haalt voor de eind van morgen krijg je een extra uur vrije tijd. En drie keer raden wie er vandaag haar 60% heeft gehaald!!!!!! MEEEEEEEEEEEEE!!!! :D:D Omg ik was zo blij! Ik heb nog nooit in mijn leven een target gehaald en nu wel!! En ik was er zo verbaast van!! Maar het was wel een goed gevoel. Ik was echt trots op mezelf :)

Na werk ben ik met Matthew naar de show gegaan. Op verzoek van Nadien die vind dat ik die shows wat beter uit moet leggen zal ik dat maar even gaan proberen :P. Je hebt verschillende soorten shows. Je hebt shows die gedaan worden door het entertainment team dat er is op het schip (die overigens allemaal in Southampton weer vertrekken). En je hebt een soort gast optredens, hier valt Simba onder, de vader van Simba, de vioolist etc. De meeste shows die ik heb gezien zijn voor dansjes en liedjes tegelijkertijd. Vooral van ons eigen team. We hebben 5 lead singers en verder allemaal dansers. En dan gaan ze in het thema liedjes zingen en dansen. En vandaag was het thema Queen!!!! Dus een heleboel liedjes kwamen voorbij, sommige kende ik niet, maar de meeste wel :P Dus dat is het een beetje hoe het in elkaar zit! Het zijn niet echt hele toneelstukken. Dat gebeurd geloof ik meer op de grote schepen! Maar goed het is een goede afleiding en soms ook erg leuk! Goed ik heb dus mijn jurk aangetrokken (nog niet mijn nieuwe blauwe, omdat het nog al schommelig was en ik niet echt zin had om op mijn hakken te lopen en te vallen :P) En heb daarna lekker genoten van de show!

Na de show zou er een wijn en kaas feestje zijn in de crew bar. Dus ik hup jurk uit, broek aan en shirt aan en op naar de crew bar. De wijn hoef ik dan wel niet maar de kaas kan lekker zijn. Met de nadruk op kan want zo goed is de kaas hier niet :P. Ik loop de crew bar in.... dood... Dus het feestje is niet echt een feestje geworden. Helemaal niet eigenlijk. Ik ben met Rajeev naar zijn kamer gegaan en hebben een film gekeken. Of naja een soort van want richting het einde werd ik een beetje moe en ben ik weer naar mijn eigen kamer gegaan. Ik kan jullie wel vertellen dat hier op het schip ik toch wel een beetje aandacht krijg van mannen. Het jammere alleen is is dat het niet de mannen zijn waar ik echt op val. Ondanks dat ze echt mega aardig zijn en alles, maar gewoon niet mijn type. Dus op het moment dat ik dat weet word het voor mij alweer meteen een beetje ongemakkelijk. Agh niks aan te doen ;) Gaat vanzelf weer over :P

Zoals ik al vertelde was het erg schommelig en het werd alleen maar erger. Er komt ook een soort van slecht weer op ons pad dus dat word heeeeel erg spannend! Ik hoop dat het allemaal mee valt maar ik vrees een beetje het ergste!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Love you xxxx


  • 15 Oktober 2014 - 16:32

    Jill:

    Meis, wat ben ik trots op je!!!! Heel goed dat je met je manager bent gaan praten! Dit geeft ook alleen maar aan dat je wil presteren en dat je er hard voor wilt werken. Natuurlijk reageert je manager dan heel positief! Negen van de tien mensen vinden het allemaal maar best. En dan OOK nog je target gehaald!!!!! Helemaal super wijffie!!!

    .... Ik ben nog steeds stinkend jaloers dat jij gratis naar al die shows mag!! Het is net alsof je op zo'n all inclusive hotel zit; heb je ook een heel entertainment team. De shows klinken in ieder geval heel erg leuk!

    Moet toch goed voor je ego zijn dat je goed in de smaak valt bij het andere geslacht ;) Als het je types niet zijn, hoef je er toch niks mee te doen. Gewoon genieten van de aandacht (A)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Québec

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 112446

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: