Waardering - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Waardering - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Waardering

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Oktober 2014 | Canada, Québec

Dag Schatjes

Vandaag is dan officieel de laatste dag van deze cruise!! En ik kan je vertellen ben stiekem toch wel blij dat het afgelopen is ;)

Owh ik ben gister iets vergeten te vertellen!!! We hadden gister natuurlijk de laatste formal night. En ik heb een kaartje gekregen van een klant. Echt super lief!! Niet alleen om de woorden die ze had geschreven, maar ze had er ook nog eens 20 pond in gestopt!!! Echt super super super lief! Was helemaal blij! Toch wel dank voor het werk wat je doet! Dat is altijd prettig!
Vandaag zou het erg rustig zijn. En dat is het ook zeker geworden! We begonnen overigens met drie laat komers :P Het had iets te maken met een kater ;) Verder had ik geen klanten in mijn kolom staan. Ik voelde de bui wel al een beetje hangen; ik moet bij de retail tafel gaan staan. En ja hoor om tien uur was het zo ver. Hup met de tafel naar beneden. Woepie. Om een lang verhaal kort te maken ik heb vandaag in totaal 6 uur bij die tafel gestaan en geen product verkocht :P Zo, kort maar krachtig!

Ik heb daardoor overigens wel twee Nederlandse passagiers ontmoet. Ik wist dat er, ik dacht 4, aan boord waren dus heb er nu twee ontmoet! Echt super leuk! Maar ik moest wel heeeeeel erg omschakelen om weer Nederlands te praten! Dus dat was echt even onwennig :p Maar het was wel leuk!! Altijd leuk om mensen te ontmoeten!!!

Verder vandaag niet zo veel.. Owh jawel wacht!! Ik ga verhuizen. Alweer :P. Ik ga naar een andere cabin. En aan de ene kant ben ik daar blij om maar aan de andere kant is mijn huidige kamergenoot niet echt blij nu... Dus echt leuk is het nu niet! Dus ik zit nu in iemands anders zijn cabin :P Maar ik zal toch een keer mijn spullen moeten pakken! Ik ben overigens wel blij dat ik uit de kamer weg ga! Nu is het alleen nog hopen dat ik een goede/leuke/gezellige kamergenoot terug krijg! Ik weet dat ze Nederlands is, maar dat is alles :P Verder word het morgen dus verhuizen en snel Southampton in om boodschappen te doen!!

Ik hoop dat alles goed gaat komen, maar dat denk ik wel! Ik overleef dit ook nog wel :P Hopelijk blijf ik nu gewoon zitten waar ik zit en gaan de aankomende 8 maanden reuze snel :P

Love you guys!! xxxx

  • 26 Oktober 2014 - 17:00

    Jill:

    Wat zal die kaart de slagroom op de (metaforische) taart geweest zijn! Wat ontzettend lief van die vrouw! Toch nog je tip ontvangen :)
    Haha leuk he om dan ineens Nederlanders te ontmoeten en dan ineens in het Nederlands te moeten lullen. Nederlands schrijven doe je in ieder geval nog in je blog.
    Je gaat dus eindelijk weg uit die kamer met die rommelige huisgenoot. Het kan dus alleen maar beter worden xD Ik snap heel goed dat je nieuwe huisgenoot er een beetje van baalt nu met iemand anders de kamer te moeten delen, maar dat hoort er wel bij. Hopelijk is het een gezellig Hollandse meid!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Québec

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 111856

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: