Nieuwe klanten - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Nieuwe klanten - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Nieuwe klanten

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag schatteboutjes van me!!

Daar zijn we weer. Ik weet het ik loop weer achter. Of eigenlijk jullie, maar dat komt omdat ik niet post :P

Goed vandaag was het Formal Night. En vol goede moed ging ik daarmee aan de slag. In de ochtend moesten we eerst alle badjassen en handdoeken doen. Dit was overigens wel een nieuw record hoe snel dit ging. Goed na wat inspanning was het weer tijd voor het promotie uurtje ;p Aan de ene kant heb ik het idee dat deze klanten niet makkelijk zijn, sommige zeggen je niet eens gedag. Maar aan de andere kant heb ik wel het idee dat ik meer flyers heb uitgedeeld.

Na het promotie uurtje moesten Maruschka en ik Vicky helpen met haar pamper party. Het was maar goed dat ze ons had wat er waren een heleboel mensen en anders was ze onwijs uitgelopen! Gelukkig ging alles helemaal goed! Ik heb overigens weer met de hydropool weer extra tijd gewonnen. Ik heb 1 uur extra vrij in een port en ik heb nog 1 uur gewonnen omdat ik een crosspromotie had naar Gerry en dat werd een behandeling. Dus ik heb 2 extra vrije uren deze cruise. Ik weet alleen nog niet wanneer ik ze ga inzetten ;)

Nou na mijn pauze kwamen de klanten.... mijn hemel. Het zijn echt twee uiterste van elkaar. De ene is zwaar irritant en moeilijk en moet absoluut niks van je hebben, terwijl de andere heel aardig en vriendelijk zijn en je service echt waarderen. Wederom niks verkocht... Maar ik geef het nog niet op :P Het maakt het wel weer wat moeilijker. Maar het komt wel goed. Als ik gewoon andere (zie goede, leuke, gezellige, geld hebbende) klanten terug krijg die allemaal producten willen kopen dan komt het helemaal goed :P So far no luck yet!

Vanavond is ons joiners party dus dat word weer een latertje! Ik moet morgen ochtend werken maar in de middag ben ik vrij! Ik ga dan hopelijk zorgen dat mijn mobiel gaat werken. Ik geef jullie wel alvast mijn nummer en dan hebben jullie die alvast. 07517081432. Ik heb geeeeeeen idee of er nog iets voor moet. Misschien het engelse nummer maar dat weet ik niet ;)
Ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat werken! En dan kan ik lekker met jullie kletsen en dan is het misschien toch meer een beetje als thuis :)

Ik ga me klaar maken voor straks!!

Love you schatjes xxxxxx

• 20 Oktober 2014 - 16:38

Mark:

0044 voor het nummer zetten en dan de eerste 0 weghalen, dan werkt t ook echt :p
    (dus: 00447517081432 of +447517081432)

• 20 Oktober 2014 - 20:20

Lianda:

Hallo Fleur,

Ik ken jou niet, maar kwam via google op jou account (vraag me niet hoe haha)
    Ik vind het echt heel leuk om te lezen wat jij allemaal meemaakt. Ik doe namelijk de opleiding schoonheidsspecialiste en wil straks als ik klaar ben ook heel graag op een cruiseschip werken.
    Ik ben al bij een docent geweest en ik kreeg een folder van Steiner.

Ik vind het super tof van jou dat je de leuke dingen beschrijft maar ook de minder leuke dingen!

Ik hoop snel weer van je te lezen!!

Groetjes Lianda de Jong

• 26 Oktober 2014 - 17:48

Jill:

Beetje eng dat idee dat iedereen zomaar je blog kan lezen, maar super leuk dat je mensen met jouw ervaringen kan inspireren!! Dankzij jou verhalen kunnen jullie straks misschien weer een nieuw crewmember verwelkomen.

Maaruh.. die extra vrije uren die je gewonnen hebt. Je schrijft er een beetje snel overheen, maar die heb je toch maar wel mooi verdiend wijffie! Ondanks dat niet alles altijd vlekkeloos gaat, moet je daarom wel extra stilstaan bij dit soort momenten! Gefeliciteerd, super goed gedaan!

En ja, ik ben heel blij met je nieuwe toestel, want we kunnen nu gewoon appen! Het is wel even wennen dat ik je gewoon vaker en sneller kan bereiken, dus ik moet weer even inkomen dat ik je lekker vaak kan gaan spammen :D