Formal stress - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Formal stress - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Formal stress

Blijf op de hoogte en volg Fleur

23 Oktober 2014 | Spanje, Cádiz

Dag Schatjes!

Wat een dag!!!! Ik zal het eens even allemaal vertellen :P

Het was weer vroeg vandaag. Het is de dag van de waarheid, er moet verkocht gaan worden. Ik wilde er eigenlijk niet teveel over na denken, maar als ik het niet doe, doe ik het misschien niet. Dus met verschillende gevoelens begonnen we de dag al! En dan word de zee ook nog een onrustig. Ik hup op naar Gerry voor seads in mijn oor :P Gelukkig ging het daarna weer een stuk beter!

Ik had best veel klanten op de lijst staan. Ik heb onwijs mijn best gedaan om te verkopen/adviseren/helpen noem het allemaal maar op, maar het geluk was niet aan mijn zijde :( Ik werd er zo gestressd en geirriteert van en ook van bepaalde mensen om mij heen. Die op een bepaalde manier dingen tegen mij zeiden, dat het gewoon verkeerd schiet. Dat ik aan het einde van de dag helemaal gefrustreerd was. Helemaal toen ik er achter kwam dat we ook nog een training hadden. En ik officieel om 8 uur mag vertrekken en we nu om 8 uur een training hebben. Nou toen was het heel even toch wel een beetje klaar bij mij. Ik heb ook heel eerlijk tegen mijn collega's gezegd hoe ik me voelde. En veel vonden de training ook maar stom en het verkopen ook. We zijn er gewoon niet voor gemaakt :P

Goed de training was uiteindelijk niet zo verschrikkelijk als ik had gedacht. Ik heb wel nog wat meer trainingen nodig voor de adviesgesprekken en alles. En die training gaan we ook krijgen dus ik hoop dat het dan weer een stukje beter gaat. Misschien ga ik dan toch met heeeeeeeeeleee kleine stapjes vooruit. Ik ga sowieso vooruit. Ik doe al meer aan mijn verkoop dan eerste dus dat is al een stap vooruit. De vraag nu alleen is is of deze stap het resultaat beter maakt :P Maar dat is twee :P

Uiteindelijk verlieten we de Spa om kwart voor tien dus was weer een latertje. Nu al mijn verslagen bijwerken :P Morgen ben ik lekker een HELE dag vrij!!! Fantastisch!! We hebben morgen wel een Boat Drill dus ik kan niet voor tien uur het schip af. Ik hoop dat ik elf uur red, ligt eraan hoelang de Boat Drill duurt. We beginnen de ochtend in ieder geval relaxed met een pedicure van Jenny mijn lieve collega. Ik heb namelijk nieuwe schoenen met open tenen, dus ja die moeten er dan wel een beetje goed uit zien :P Dus daar gaat zijn morgen voor zorgen :) Ben helemaal happy!!

Liefjes ik ga nu slapen!! Love you xxxx

  • 26 Oktober 2014 - 18:01

    Jill:

    Ja.. Af en toe heb je gewoon zo'n dag en dat is ook helemaal niet erg. Het is onrustig op het schip (Gerry is ondertussen je best friend in need volgens mij ;p), je moet verkopen maar het lukt niet, je hebt ook nog eens veel klanten en het gaat allemaal niet zoals je wil. Gewoon even bokken, gooi het eruit en de volgende dag opnieuw beginnen.

    Goed van je dat je ook naar de positieve dingen kijkt. Je bént gegroeid!! Het gaat misschien niet zo snel als je wil, maar je moet ook niet te streng zijn voor jezelf. Zolang ze nog niet gaan dreigen met ontslag, zou ik mij vóóral geen zorgen maken xD (oke, dat is misschien een beetje extreem ;p). Als ze zien dat je je best doet, maar dat het gewoon niet zo goed lukt, zullen ze je inzet waarderen en ondersteunen om nog beter te worden. Zet 'm op meis!

    Oeh, pedicure! Ben benieuwd hoe dat was! Ga gauw verder lezen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 111925

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: