Dubrovnik - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Dubrovnik - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Dubrovnik

Blijf op de hoogte en volg Fleur

28 Oktober 2014 | Kroatië, Dubrovnik

Heey liefjes

Hoe is het met jullie?? Ik loop weer goed achter dus ik moet weer goed nadenken wat er allemaal precies is gebeurd :P

Vandaag waren we in Dubrovnik, Kroatie voor iedereen die het ook niet wist :P. Waar ik overigens wel over twijfelde of Kroatie aan de euro deed. Weer iets geleerd, nee dus :P Wat het wel is en hoeveel je krijgt voor 1 euro geen idee, maar wel veel want mijn sleutelhanger was 45,00 kn. Het was overigens heeeeeeeel mooi in Dubrovnik!! Ik had in de ochtend trouwens eindelijk mijn pedicure dus dat was ook heeerlijk!!

De zon scheen heerlijk en ik voelde me natuurlijk meteen alweer overdressed met mijn lange broek en zomerjas. Maar toen we op het terrasje zaten zat ik precies achter een boom en wolken en was het uiteindelijk nog erg fris! Dus toch goed gekleed! Na een halve pizza wat wifi en een drankje hebben we wat rondgelopen! Het was erg mooi en we hadden natuurlijk weer te weinig tijd :P dus we moesten weer op tijd naar het schip terug want er moest gewerkt worden.

Werken was geloof ik niet zo boeiend. Ik kan me er in ieder geval vrij weinig van herinneren ;) En neee dat komt niet door alcohol of andere rare middelen ;) Dus het was eigenlijk een beetje een saaie maar goede dag! Ondanks dat ik het allemaal niet zo goed uitleg, denk ik, het is echt heel fijn dat ik naar buiten kan. Het is moeilijk om te omschrijven hoe mooi iets is of hoe fijn het voelt om weer even naar buiten te kunnen. Ook al is het maar een ochtendje. Het klinkt nu alsof ik in een gevangenis zit, maar dat is niet het geval!!

Goed ik ga maar verder naar de volgende dag misschien levert dat meer op :P

xxxxxxxx

• 03 November 2014 - 18:47

Jill:

Heb je eindelijk je pedicure, vertel je niet eens hoe het was!! Ik ben zo benieuwd!!
    Kroatie, gaaf hoor! Ja ik ben één van die stumpers die niet wist waar Dubrovnik ligt... En dat is juf :) Ik ben er overigens nog nooit geweest, dus ik ben heel benieuwd naar je foto's. Want die maak je wel veel toch (als je buiten bent dan)?
    Ik ga inderdaad snel verder met je volgende blog ;)