Alle hollanders aan boord!! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Alle hollanders aan boord!! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Alle hollanders aan boord!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

28 Oktober 2014 | Kroatië, Dubrovnik

Dag schatjes

Daar ben ik weer! Vandaag waren we in Venetie!

Ondanks dat ik daar al een keer ben geweest (jaren terug) vond ik het toch jammer dat ik niet vrij was. Ik had wel een paar vrije uren, maar om in Venetie te komen moest je een bootje nemen en voor betalen. En daar had ik voor die paar uur geen zin in. Dus ik was vrolijk de hele dag aan het werk. Vandaag is ook de dag dat de sales manager komt en onze laatste spa aanwinst. Lei Lei is onze nieuwe Inothermie dus we zijn nu weer helemaal compleet!! Alle hollanders zijn aan boord :P

Goed omdat die sales manager komt was het allemaal erg uncomfortable. Iedereen moest alles goed doen, niet bij de receptie staan, blablabla. Allemaal extra regels waar iedereen zich aan moet houden zodat we een goede indruk achter laten. Erg vermoeiend :P Goed dus dat hebben we zo'n beetje de hele dag gedaan! Daardoor weet je alleen soms niet waar je heen moet of wat je moet doen. Dus dat voelt dan weer heel erg onwennig ;)
Ik had een aantal klanten en voor een port dag en zeker Venetie was het best druk en ging de dag aardig snel voorbij!! Dus dat was wel lekker. Helaas, omdat die vrouw er nu is eindigen we elke dag om 9.30.... Woepie... Het enige voordeel eraan is dat de kans dat je bij de Ocean Gril eet groter is en je dus beter voedsel hebt. Of naja, beter??? Beter in kwaliteit, het blijft namelijk als nog patat met een burger of een hotdog of een tortilla met kip. Dus echt echt gezond zal het niet wezen. Alleen soms is het zo fijn om wat goed vlees naar binnen te krijgen en dat kan je daar doen!!! Erg lekker!

Verder heb ik wederom niet zoveel gedaan vandaag dus maar weer op naar morgen!!

Love youxxx

  • 03 November 2014 - 18:55

    Jill:

    Nu alweer in Venetië? Gister zat je nog in Kroatië! Jeetje meis, wat zie je toch veel! Misschien dat je volgende week wel naar Venetië kan. Even één opmerking: niet van dat soort moeilijke woorden gebruiken! "Inothermie" heb ik moeten opzoeken ;) Weet nu wel dat het een hele lekkere behandeling is, die zowel mijn moeder en ik erg aanspreekt :D
    Everybody walking on eggshells.. Fijn.. Zo werk je ook niet echt relaxed. Zijn jullie wel geslaagd?
    OEHH, dat Ocean Grill restaurant klinkt heel erg lekker! Ach.. die 'ongezonde' maaltijden moet je dan maar voor lief hebben. Een mens moet toch een goed stukkie vlees op z'n tijd eten: eiwitten zijn gezond!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 111854

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: