RETAIL BABY!! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu RETAIL BABY!! - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

RETAIL BABY!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

28 Oktober 2014 | Kroatië, Dubrovnik

Hello Liefjes!

Wat een dag!!!! Deze dag kan de boeken in als een historische dag!!! En ik zal eens vertellen waarom!

Ik begon de dag wel redelijk, niet vervelend maar ook niet reuze goed. Nadat mijn manager en de sales manager allebei hun praatje hadden gedaan was ik vol goede moed en enthausiastme aan het werk gegaan. Ze hadden me toch wel geinspireerd! Altijd prettig ;) Eerst moest ik promotie staan bij de Belvedere met onze lovely flyers en daarna had ik al snel een klant!
Ik had aan het begin van de dag 2 klanten in mijn kolom staan en ik eindigde met 6 klanten, dus dat heb ik nog best netjes gedaan al zeg ik het zelf. Ik had vandaag een seminar, owh gister trouwens ook (vergeten te vertellen). Maar het resultaat was bij beide hetzelfde namelijke; niemand kwam opdagen. Dus dat was erg makkelijk :P

Maar zoals jullie al kunnen lezen in de titel, willen jullie wel weten wat mijn dag nou uiteindelijk zooooo bijzonder maakte! Nou jongens hier komt......... Ik heb vandaag gewoon producten verkocht!!!!!! I GOT RETAIL!!!!!! En als we het doen dan doen we het natuurlijk ook meteen goed we verkopen gewoon drie producten!!!!!! Whaaaa!!! Dit was overigens wel over twee klanten. Dus een klant had twee producten en de ander maar een. In totaal leverde dat 83 pond in retail op en dat was 30% over het totale bedrag wat ik vandaag heb omgezet!!!! Ik ben echt mega trots op mezelf :P

Wat overigens heel grappig was is dat mijn manager heel vaak als iemand iets goeds doet zegt; well done! En ik had een avond dat ik er helemaal doorheen zat en tegen de mensen zei waarmee ik aan het eten was. 'Ik kan niet wachten tot de dag dat ze tegen mij zegt; well done'. En vandaag wel 4 keer!!!!! Owh jongens jullie hebben geen idee hoe blij ik hier mee ben! Ik krijg ook nog training dus het moet nu helemaal goed komen en het kan alleen maar beter gaan!!!!! Maar mijn eerste retail is gewoon een feit en ik ben er zoooo blij mee!

Mijn avond vulde ik verder op met het schrijven van mijn blog, toen er gebeld werd. Of ik en mijn kamergenoot even naar iemand kon komen. Mijn eerste cabin party is dus nu een feit!! :P Erg leuk, maar ik was wel een beetje moe. Ik ga daarom nu ook mijn slot schrijven en lekker slapen!

Morgen lekker een half dagje vrij in Malta ben erg benieuwd en ik hou jullie op de hoogte!!

Love you xxxx

  • 28 Oktober 2014 - 13:02

    Yvonne Van Leeuwen:

    Hoi Fleur,

    Goed gedaan !!!! Lekker dat je nu Retail hebt, dat zal een opluchting zijn dat je het dus echt wel kunt!
    Ik reageer niet altijd maar lees wel al je verhalen!
    groetjes

  • 28 Oktober 2014 - 13:24

    Evelien:

    YEEEEEEAAAAAAHHHH!!!! SUPER GOED!! Ik wist wel dat je het kon!!!
    Woooeeehooeooe!!! Wij hangen de vlag uit ;p
    xxxxxxxx

  • 28 Oktober 2014 - 14:09

    Marijke:

    Yeah! You did it!! Goed bezig!!! Oh en ik ben mn foto gisteren vergeten!!! Wat erg!! Je krijgt er vandaag 2! Kussss

  • 28 Oktober 2014 - 15:17

    Joyce:

    Jeeeeh toppertje van de week:) gefeliciteerd! Dat betekent weer extra shoppen of sparen:) xxx

  • 02 November 2014 - 13:35

    Steeph:

    Hahaha!! Goed zo Fleur!! Je bent een topper

  • 03 November 2014 - 18:58

    Jill:

    JIIIIHAAAAAAH!!!! YOU GO GIRLLL!!!! Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn geweest! Ontzettend gaaf om te horen dat je tanden hierin hebt gezet en dat het ook zijn vruchten heeft afgeworpen. Je manager heeft je met recht overladen met complimenten. En, nu vertrouwen hebben in jezelf en doorgaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 112496

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: