Druk!!!!!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Druk!!!!!! - Reisverslag uit Malta, Malta van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Druk!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Oktober 2014 | Malta, Malta

Hellow Guys

How are you??? Wat een dag was het voor mij!!!

Het was Formal Night vandaag. En ik had al gezien dat mijn kolom vol stond. Ik zou namelijk eerst de ochtend vrij zijn, maar doordat er maar meer boekingen bleven komen had ze mijn halve dag verplaatst naar Malta. Vandaar dat ik vrij was in Malta, vond ik niet erg. Maar hierdoor had ik heel veel boekingen achter elkaar! Mijn eerste klant was om 9 uur geloof ik. En ben uiteindelijk achter elkaar door gegaan. De een na de andere blow dry! Ik kon niet meer op het eind!! Vraag me niet hoe ik het heb gedaan, maar ik kon zo mijn fohn en mijn borstel uit mijn handen laten vallen. Zo moe waren mijn armen en ik. Het was echt heeeel erg! Als mijn kracht was eruit! Ik heb 13 klanten gehad. Gelukkig ook nog iets verkocht!! Dus niet dat iedereen met lege handen naar buiten is gelopen :P

Na onze harde dag werken mochten wij (de kapsters) om 8 uur de spa verlaten. Ik heb gegeten en ben daarna op mijn bed gevallen! Ik had wel een voldaan gevoel, maar ik was zooo moe. Ik wilde nog naar de passagiers ruimte maar daar had ik echt geen kracht meer voor. Ik had nog wel kracht om wat lekkers te kopen, want ik vond dat ik dat wel verdiend had na zo'n lange dag werken!!

Malificent was op de tv vandaag dus die heb ik half gekeken. Meer geluisterd, ik kende hem toch al!! Maar dat was ook wel leuk een keer een leuke film. Gister was Lucy op tv geloof ik (ik heb hem niet helemaal gezien) maar het einde is maar raar. Dus denk niet dat ik die nog een keer helemaal ga kijken. Tja verder heb ik veel met het thuisfront zitten kletsen! Mis jullie toch wel hoor!

Goed omdat ik verder nergens meer kracht voor had ben ik uiteindelijk, maar gaan slapen! Ik had zelf de kracht en puf niet om een blog te schrijven ;) Daarom doe het nu stiekem in mijn lunchpauze een dagje later ;)

Liefjes ik hou van jullie!!! xxxxxx

  • 03 November 2014 - 19:09

    Jill:

    Bij jou is het ook nooit goed he? xD De ene dag verveel je je rot en is het niet goed en nu heb je 13 (!!!!!!) klanten en dan is het weer te druk ;P Nee hoor meis, dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar wel heel tof dat je ineens zoveel klanten mag helpen én dat je WEER wat verkocht hebt!!! Toppertje!!!
    Haha je lijkt Gerard Joling wel "Ik heb er de kracht niet voor". Sorry, moest ik even aan denken.
    Ja Malificent.. Die kwam ik laatst tegen op Popcorn Time. Is dat een leuke film? Misschien moet ik 'm toch maar gaan kijken dan. Het angstige kind komt weer in mij naar boven, dus ik durf hem nooit te kijken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 111858

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: