Weinig slaap - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Weinig slaap - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Weinig slaap

Blijf op de hoogte en volg Fleur

03 November 2014 | Gibraltar, Gibraltar

Heey liefjes

Vandaag was het een vroegertje!

Whaa na drie uur slapen ging mijn wekker en moest ik er toch echt uit! Dit was niet echt een leuke opdracht, maar het was te doen! Vandaag is het weer een Formal Night. Ik had gister avond nog gekeken in mijn kolom en het werd niet heel erg druk Ik had vandaag wat langere behandelingen dus minder stress,, jeeeh!!

Heel veel klanten vandaag voor het laatst gezien. Dat is altijd wel weer jammer, maar dat hoort er nu eenmaal bij :P Vandaag hadden we een hele speciale training aan het einde van de dag. Het was even allemaal heeel emotioneel!! Vooral bij de vrouwen dan! Op de een of andere manier kunnen mannen dat veel beter in controle houden :P Maar we kennen elkaar weer een beetje beter!!

Ik heb eigenlijk echt verdomd weinig te melden!! :O Dit komt misschien ook omdat ik moe ben en hoofdpijn heb ;) Dus ik ga nu slapen en ik hoop dat ik het morgen een beetje goed kan maken!! Nogmaals als jullie vragen hebben of iets willen weten wat ik niet vertel dan moeten jullie het gewoon zeggen kan ik misschien weer wat meer vertellen!!

Love you schatjes xxx

  • 03 November 2014 - 19:23

    Jill:

    Dat zeg ik: wat een leven heb jij daar! Drie uur slaap? HOE sta jij dan nog op je benen?!
    Ik wil meer weten over die 'speciale' training waar je het over hebt. Waar ging het over dan? (Ik zie nu dat je aangeeft dat ik vragen mag stellen, dus dat doe ik dan ook lekker :p) Waarom was het zo emotioneel? Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig?
    Ik hoop dat je op tijd naar bed bent gegaan, want ik kan je wel vertellen waarom je hoofdpijn hebt... :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gibraltar, Gibraltar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 112474

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: