Cruise 4 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Cruise 4 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Cruise 4

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey guys!!

How are you? Vandaag was het einde van mijn derde cruise en mijn begin van mijn vierde cruise!

En mijn cruise gaat wel naar de Carabien!!! Vandaag ging mijn wekker redelijk vroeg om Southampton in te gaan om wat dingen te scoren. Ik was van plan om niet zoveel geld uit te geven, maar dat is helaas niet gelukt :P Goed volgende keer meer kans Dat weet ik eigenlijk wel zeker, want de volgende Southampton kan ik het schip niet af omdat ik IPM heb. Dus ik mag de spa opstarten om half elf. Maar goed alles weer ingeslagen en ook voor andere meiden die vandaag IPM hadden. Wat ben ik toch een goede vriendin :P

Om half een was het dan toch tijd om te gaan werken. Vandaag zou er weer een ander iemand van het office komen. Zij zal gaan kijken hoe onze service is en wat we kunnen verbeteren. Dus we moesten vandaag weer ons best geven en er op zijn best uit zien. Vandaag was het ook weer Hydropool verkopen en dat ging uiteindelijk nog best lekker!! Dus ik heb weer wat verdient, 3 uur extra vrij in een port. En ik had ook een crosspromotion naar Gerry en dat brengt mij op vier uur extra vrij in een port!! Woepie!!!

Verder is er vandaag niet zoveel gebeurd geloof ik. Ik loop alweer achter dus vergeet de helft alweer :$ Nu worden mijn dagen niet heel veel spannender ;) Zeker met zoveel zee dagen die eraan komen. Ooowwh ik weet trouwens mijn dagen!!! Dus hier komt dan wel even mijn lijstje

- 7-11 Ponta Delgada (2:30-eind)
- 9-11 Op zee (8:00-2:30)
- 12-11 Op zee (8:00-2:30)
- 14-11 Tortola (hele dag)
- 15-11 St Maarten (8:00-2:30)
- 17-11 Bridgetown (8:00-2:30)
- 20-11 Op zee (8:00-2:30 (papa's verjaardag!!!!!))
- 23-11 Op zee (2:30-eind)

Er zit nog wel een kleine maar aan dit lijstje. Als wij onze target niet halen aan het eind van dag 9 dan word onze extra halve dag in de Carabien afgenomen. Dus we moeten echt on best doen en echt heel hard vechten! Ik doe in ieder geval mijn best en ik hoop dat we het halen, dat zou echt super zijn!!

Verder is er niet zoveel meer geloof ik, dus ik ga maar weer verder naar de volgende dag!!

Love you!!! xxxx

  • 10 November 2014 - 18:00

    Jill:

    Jeetje, jij komt ook op mooie plekken terecht he! De Carabien!! GAAF! Hopelijk vindt jij jouw Orlando Bloom op het schip xD
    Dat gaat lekker met die uren vrij! GO FLEUR!!
    Oeh, dat zijn inderdaad wel een hoop zeedagen. Hopelijk komen er veel klanten, hebben jullie tenminste wat te doen.
    AHHH WAT GEMEEN! Dus als jij heel veel scoort, maar je andere collega's niet, dan mag jij ook niet die halve dag weg? Hopelijk zijn je collega's ook zo gemotiveerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 111813

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: