Alweer zeeziek? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Alweer zeeziek? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Alweer zeeziek?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag liefjes

Daar zijn we weer!!

Vandaag was het weer een dag van Spa tours en hydropool verkopen! De zee was vandaag weer best onrustig waardoor een hoop gasten ziek waren, waaronder mijn klant. Dus die heb ik mooi even door gestuurd naar Gerry en daar de afspreek maar verzet. Ze moet eerst maar even beter worden dat is het belangrijkste!

Er is vandaag eigenlijk amper iets gebeurd. Ik wou dat ik meer kon vertellen, maar het is echt lastig om jullie te entertainen met mijn saaie werkdagen :P De nieuwe meiden vinden ook hun weg, dus dat is ook altijd fijn!! En als een team gaan we denk ik erg goed. Morgen hebben we onze eerste formal night dus er kwamen al wat boekingen voorbij. Ik ben erg benieuwd naar de klanten. Sommige heb ik al ontmoet door de Spa tours en weet dus dat ik hen krijg, maar andere zijn helemaal nieuw voor mij. Ik hoop dat ik in ieder geval een de stijgende lijn van vorige cruise vol kan houden!

Nou jongens jullie hebben mazzel weer een kort verhaaltje! Er valt nog steeds weinig te melden ;)

Love you xxxx

  • 10 November 2014 - 18:09

    Jill:

    Die Gerry doet goede zaken zo! xD Maar wel vervelend voor alle zeezieke mensen..
    En weer een formal night op komst.. lekker druk dus. Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met de nieuwe meiden. Hopelijk tippen die nieuwe gasten ook goed :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 112440

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: