Joiners Party - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Joiners Party - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Joiners Party

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Hoe is het met jullie?

Vandaag was het de laatste dag voordat we onze eerste port zouden naderen. En dat betekend joiners party!! Maaar eerst nog even werken. Het was vandaag een redelijke dag. Niet heel veel gedaan maar wel wat. Ik mocht vandaag om tien uur beginnen omdat ik mijn target van gister had gehaald. Dus dat was best lekker wat langer slapen! Toen ik eenmaal in de salon was was het ook bijna tijd voor onze haarshow. En het was druk!!! 36 mensen!!! Het paste amper. Maar we hebben het wel goed gedaan, want we hebben nog best wat verkocht na onze haarshow. Dus dat is wel prettig!
Na de haarshow was het allemaal niet heel erg boeiend. Ik heb nog even model gezeten voor Lei Lei dus ik kon lekker op een bed liggen en genieten van een gezichtsmassage. Heeeerlijk. Ik viel bijna in slaap :P. Na de rest van de dag nog even snel met zijn alle wat handdoeken vouwen en daarna hup weer naar huis. En klaarmaken voor het feestje.

We gingen vandaag wat vroeger dan anders om even gezellig aan de bar te hangen. later kwamen de andere ook. De dj was echt crap vandaag, maar we hebben het er het beste van gemaakt! En om 1 uur was het feestje alweer over. Lang leven onze nieuwe kapitein. Die heeft een nieuwe regel gemaakt dat alle feestjes om 1 uur afgelopen moeten zijn.... dus dan maar op naar een cabin party! Gelukkig ging de klok ook een uur achteruit dus dat scheelde weer een heeeeeel klein beetje. Maar na half 2 was het toch echt wel bed tijd voor mij. Aangezien mijn wekker weer om 6 uur zou gaan. Wat overigens nog wel leuk is op te vertellen. Normaal met feestjes gaat het dak eraf toch? Nou bij onze cabin party viel het dak naar beneden!! :O Gelukkig was het niet mijn cabin, maar het was wel grappig :P

Meer heb ik niet echt te vertellen geloof ik! Morgen in de ochtend werken en daarna lekker vrij!!

Love you xxxx

  • 10 November 2014 - 18:19

    Jill:

    JA, ik heb iets om je blogs mee op te vullen! Wat is een haarshow? Ik zie een soort catwalkshow voor me met modellen met de mooiste kapsels.. Kom ik in de buurt? ;)
    Dat zeg ik: het ene feestje na het andere xD Hartstikke leuk wijffie! Gelukkig heb je voor kunnen slapen..
    He Fleur.. kan jij ook van die lekkere gezichtsmassages gaan geven als je terug bent? Ik zou het ook niet erg vinden hoor ;p
    Haha, ik voelde even hoop: het feest is al om 1 uur afgelopen?! Oh nee, ze gingen nog door in de cabin xD Sorry, ik ben je een beetje aan het plagen (A)
    WAAATT!!! Een dak dat naar beneden viel? Hiermee moet je blogs opvullen? What happenned? Hing een of andere dronkenlap aan de ventilator waardoor het dak instortte...?? Ja ik bedenk de raarste scenario's als je het er niet bij verteld :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 112383

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: