Model dag - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Model dag - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Model dag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 November 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Heey darlings!!

How are you?

Laat ik even beginnen met: NOG MAAR 7 MAANDEN :P (alsof het al bijna zover is :P)

Ik had vandaag een redelijke topdag!! We begonnen de dag met een meeting, wat een verrassing. Ik had vandaag een target van 200 en ik had 1 klant en 1 seminar erop staan. Ik zou vandaag voor twee behandelingen model liggen. De eerste was fat girl slim, niet zo verwonderlijk dat ze mij vroegen :P Zie je in ieder geval resultaat. Deze behandeling is overigens niet zo ontspannend als dat het leek. Ik moest op een bed liggen en ik werd gemasseerd. Maar dat masseren kon je vergelijken met een massage van een chinees denk ik. Dat ging er hard aan toe en deed af en toe ook erg zeer. Mijn huid moest rood worden zodat ik het goedje wat ze op mij zouden smeren beter op zou nemen. Dus hakken maar met die handel :P Gelukkig werd ik vrij snel rood en kon ik lekker ingesmeerd worden met een masker (denk ik) en werd ik in folie gewikkeld en mocht ik rustig blijven liggen. Dit was de rustigste en meeste relaxte moment :P Of ik er echt slanker door ben geworden dat denk ik niet, maar het was wel leuk om het eens mee te maken.

Daarna lag ik model voor een facial. Dit was een facial die ik al een keer eerder heb gehad, alleen deze was duidelijk wel beter. En ik viel bijna in slaap, maar die manager was erbij dus dat kan natuurlijk niet :P Dus met veel moeite niet in slaap gevallen. Na mijn facial kon ik lekker gaan lunchen en dat heb ik dan ook lekker gedaan. Pauze is altijd goed!!!

Na mijn pauze had ik een tijdje rust en om drie uur had ik mijn seminar.... Weer een. En wederom weer over de sun glow. En normaal gesproken zal ik dat niet zo erg vinden, maar wederom was er weer een manager en ik wist zeker dat deze wel gewoon erbij zou komen zitten. Dus ik zag daar wel erg tegen op. Ik hoopte eigenlijk dat niemand zou komen, dan hoefde ik ook de seminar niet te doen. Maar het was de eerste seminar over de sun glow dus dat kon niet zo zijn dat ik geen klanten zou krijgen. En ja hoor daar kwamen de klanten. Ik had er vijf. Dus dat was redelijk te doen. De interactie was al iets beter deze seminar dan de vorige, maar het blijft altijd moeilijk om het ijs te breken. Nou ik mijn zegje en mijn dingetje gedaan en ja hoor. Iemand wilde de sun glow kopen. Dus toen was ik al een beetje opgelucht dat ik in ieder geval een sun glow heb verkocht. En toen opeens de een na de ander wilde het ook hebben. en een iemand wilde zelfs de brush en de lip balm. Dus aan het eind,,,,,, vijf klanten, VIJF sun glows verkocht!!!!!!!! WOEPIEEE!!!!!! Ik weer helemaal blij. En hierdoor ook meteen een stuk dichter bij mijn dagelijkse target van 200.

Er was inmiddels nog een klant in mijn kolom gezet dus ik had alweer meer kans om mijn target te halen. Maar na mijn klanten miste ik op 50 cent...... 50 CENT!!!! Mijn target. Dus heb ik maar een nagellak voor mezelf gekocht :P En daardoor heb ik toch mijn target gehaald en weer een uur extra vrij in de ports!!! Oleeeeoleoleole :P Waar je mij wel niet gelukkig mee maakt :P
Verder was mijn dag niet echt boeiend. Ben daarna vrij vroeg gaan slapen, morgen weer een Formal Night de laatste voor de ports. We zijn bijna in de Carabien!!! Lekker bruin worden, hopelijk!!!

Liefjes ik hou het weer voor gezien!!

Love you xxxx

• 17 November 2014 - 19:31

Jill B:

Okee.. Ik neem mijn opmerking van zo straks terug.. Ik wil alleen model liggen als ík mag uitzoeken welke behandeling je gaat uitvoeren. Jouw verhaal lezende zie ik inderdaad zo'n aggressief en pittig Chinees wijffie voor me die je even flink te grazen gaat nemen. Als je er een aantal films op naslaat, kom je vast zulke scenes tegen xD Jij hebt het echt meegemaakt :D Hopen dat het afslankt, want dan mag je toch ook mij masseren ;)
    YESSS!!! Je bent een HIT! Goed zo wijffie, lekker gescoord vandaag. Toch wel fijn dat die manager kwam kijken niet waar?
    HAHAHA xD Heb je een nagellak voor jezelf gekocht om je target te halen?!?!!? BRILJANT! xD Ach, niemand weet dat jij die nagellak hebt gekocht, maar het is wel komisch.
    Good luck baby!