Spraytan??!!! - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Spraytan??!!! - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Spraytan??!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 November 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Heey schatjes

Daar ben ik weer :P

De laatste dag voordat ik vrij ben.

We zijn overigens nu wel al in de Carabien. Ik vroeg mij ook af waar de films pirates of the carabien zijn opgenomen? Dat zal vast niet hier in de buurt zijn geweest. Het is echt super warm hier!! De zon scheen nog niet eens zo veel, maar het is echt benauwd warm. Je vergeet gewoon dat het november is. Het voelt als hoog zomer hier! Ik weet dus waar ik elke winter naar toe ga :P
Ik moest vandaag de hele dag werken dus ik kon het allemaal van een afstandje bekijken. Ik hoefde niet heel veel te doen vandaag. Ik had twee klanten en ik moest vooral veel achter de receptie zitten. Dus dat heb ik dan ook netjes gedaan. Het feit dat je kan zitten is heerlijk, maar je verveelt je toch wel snel achter zo'n desk. Zeker als er niemand is die je gezeldschap kan houden!

Het is echt ongelofelijk hoeveel mensen er wederom weer op het schip bleven. Ik snap dat echt niet!!! Je wilt toch het schip af. En dan sommige hebben dat excuus van, we zijn hier al geweest. Waarom boek je dan weer dezelfde cruise??? Ik snap het niet. Ik zou er bijna vanaf rennen als ik kon!!! Ik kan ook niet beschrijven hoe je je voelt als je weer een land ziet of weer het schip af mag. Dat gevoel is zo onbeschrijfelijk. Ik wou dat ik het met jullie kon delen, maar het is heel moeilijk om het te omschrijven. Ik denk dat het grootste gevoel ongeloof is en enthausiastme. Het blijft nog steeds onwerkelijk dat ik zoveel landen aan het zien ben. Nog geen maand geleden was ik in New York. En nu in de Carabien. Het is echt onwerkelijk en je beseft het ook niet echt. Of naja je weet heel goed dat je aan het reizen bent naar geweldige plaatsen, maar je vergeet hoe bijzonder en niet veel voorkomend dat is. Weer een diep momentje :P Gelukkig gaan we ook nog een keer naar Belgie is minder ver weg :P.

Goed heel veel heb ik niet gedaan. Ik heb mijn manager haar haar geverfd. We gingen van blond naar bruin en het is echt heel mooi geworden en het staat haar echt heel goed!! Dus ik ben helemaal happy en zij ook, gelukkig!! Ik heb vandaag ook iets gedaan waarvan ik dacht dat ik het noooooit in mijn leven zou doen! Ik heb vandaag een soort spray tan gehad. Maar het is niet helemaal hetzelfde, want het is geen spray. Ze hebben me eerst helemaal de scrubt en daarna kwam de kleur erop. OMG wat hebben we gelachen. Want degene die mij deed was niet heel zuinig met de kleur op mijn gezicht, ik zie eruit als zwarte piet :P. Nee maar het was heel grappig. Het enige niet grappige is is dat ik nog niet mag douche. Dat mag pas na 8 uur. Dus ik moet nu slapen met zo'n kleurtje op mijn lichaam. Maar buiten dat was het heeeeel erg grappig. En ik denk dat het resultaat ook nog wel mooi word! Ik zal het jullie laten weten!!

Morgen heeeeeerlijk de hele dag vrij!!! Bikini aan morgen en hup van het schip af!! Ik kan niet wachten, maar eerst douche natuurlijk :P Ik ga helemaal genieten morgen! Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat!!!

Love you xxxxx

  • 17 November 2014 - 19:44

    Jill B:

    Ahh... Benauwd en klef en hitte klinkt op dit moment heeeeerlijk! Ik ga met je mee hoor in de winter ;)
    Ja wijffie.. daarom zijn wij ook zo jaloers op jou. Natuurlijk moet je veel werken en het is niet allemaal rozegeur en maneschijn, maar wat maakt jij een ongelofelijk mooie tijd door! Daar mag je inderdaad best wel even bij stil staan. Geniet ervan, nu het nog kan, voor je het weet zijn die zeven maanden echt om...
    Oehh... JIJ hebt het haar van de manager mogen verven :D :D Dat is een goed teken lijkt me toch? Als ze dat jou toevertrouwd...?? :)
    Ja, IK WIL FOTO'S!! En juist de gênante, want die zijn het leukst ;) Heb je zo'n Barbie of Patty Brard kleurtje?? xD Nee hoor meis, ik hoop dat het een mooie kleur wordt. En anders heb je genoeg zon in de Carabien om een lekker kleurtje op te doen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 112483

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: