Barbados - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Barbados - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Barbados

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 November 2014 | Barbados, Barbados

Dag liefjes!

Wat was dit een fantastische dag!

Ik was bijna de hele dag vrij, lees; ik moest om 6 uur beginnen met werken. Dus wij hup bikinie aan, insmeren en hoppake op naar het strand. En wel Boatyard, dit was een wel bekend strand. Je kon daar dan ook de hele crew van Arcadia vinden ook nog crew van een ander cruise schip en natuurlijk waren er dan ook nog passagiers! Erg gezellig dus! Maaar mensen!!! Aaaahhh Als ik kon beschrijven hoe mooi het daar was!!! WAUW!!! Je weet toch wel die mooie stranden en de blauwe zee die je ziet op foto's of kaarten of tv.... Nou daar was ik nu ook!!! Aaaah wat was het moooi!!! Heerlijk strand ook, niet van die stomme steentjes maar gewoon zand. En ook geen heet zand. Het zee water was niet te koud en niet te warm. Het was echt perfect!!

En hoe kan je een dag dan nog perfecter maken dan dat ie al is. Door iets te doen wat je nog nooit hebt gedaan..... Jetskien!!! Whoehoe daar gingen we hoor!! Ik zat achter het stuur en Lei Lei zat bij mij achter op. Whaaaaaa het begin was een beetje eng. Maar later was het echt zooo gaaf! Ik kon overigens alleen maar hard als ik simpel vooruit ging. Bij bochten ging ik alla slak :P En Marloes zat alleen op een Jet ski nou en die ging hard!!! Die had de tijd van der leven. Wij zijn ook even vol gas gegaan was wel echt tof!!!! Dus weer iets bijzonders gedaan, als zeg ik het wel :P

Rond half drie zijn we weer terug gegaan naar het schip. De meeste moesten eerder werken dan ik en ik dacht nou dan kan ik nog mooi even door de winkels v\van de terminal lopen en van de wifi profiteren. Nou van de wifi profiteren mocht niet baten vandaag. Het zat niet mee voor mij, op het strand ook al niet. Vandaar dat jullie nog geen verslagen hebben. Maar het shoppen daar in tegen...... Omg ik heb gewoon twee guess tassen voor mezelf gekocht!!! :O Ik stond er met twee in mijn handen. En natuurlijk waren ze alle twee leuk. Toen vertelde de mevrouw die er werkte; je krijgt 20% discount omdat je crew bent. Toen nog een keer naar de prijsjes gekeken, gedacht; het zijn wel dollars, toen nog aan de korting, mijn geld op mijn pas, en toen was de deal rond :P Dus nu heb ik twee mooie tasjes!!!! Ik weet nog niet of ik ze durf te gebruiken op het schip :P Maar ze zijn wel echt heel leuk :) Ik ben er happy mee.

Verder vandaag niet veel boeiends gebeurd, we hebben onze nieuwe receptioniste ontmoet. Ze is wel aardig geloof ik. Wel anders dan Anica maar dit gaat wel goed komen! Verder hebben we nog voorraad gekregen en we hebben haarlak!!! Whooeehooee. Hoef ik weer even niet voor mezelf te kopen ;) Ik bewaar mijn bussen toch wel want je weet het nooit hier :P

Dat was mij dag wel zo'n beetje. De laatste dag in de carabien. Nog 1 port te gaan. Hoewel sommige zeggen dat die toch niet door gaat, want het is een tender port. Dus als het weer te slecht is dan wordt het natuurlijk af gelast. Op hoop van zegen maar. Morgen is het weer een formal night. Dus we mogen weer aan de bak. We gaan gelijk ook weer in tijd vooruit, gelukkig onder werktijd en niet onder slaaptijd :P Dus dat maakt het allemaal minder erg ;)

Jaa zit deze cruise er ook weer bijna op! Liefjes ik hou jullie op de hoogte!

Love you xxx

  • 24 November 2014 - 20:02

    Jill:

    Ik loop nu even rood aan van jaloezie. IK WIL OOK WITTE STRANDEN EN BLAUWE ZEE!!! AHH, wat gaaf dat je dat gezien hebt!
    OOOH my god! Jetskiën?! Super gaaf! Zoooooo James Bond... :D

    Haha shopaholic! xD Ik zie je daar al staan met die dingen in je handen en maar wikken en wegen ;p Waarschijnlijk goed dat je ze hebt meegenomen, anders krijg je er later spijt van.. En je hebt wel 20% korting gekregen én het was in dollars..... ;)

    Deze cruise zit er bijna op zeg je. Doe je hetzelfde rondje nóg een keer??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Barbados

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 111822

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: