Quizzzzz - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Quizzzzz - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Quizzzzz

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 November 2014 | Barbados, Barbados

Heey guys

We zijn weer bijna helemaal bij.

Vandaag was een goede en een slechte dag. We begonnen slecht. Er werd namelijk op een hele slechte manier met elkaar gecommuniceerd en daar raakte ik erg geirriteerd van. Vervolgens wilde ik aan Francheska vragen of ze mijn uren in Horta/Ponta Delgada wilde zetten en toen zag ik dat iemand een behandeling had geboekt precies vlak voordat ik officeel vrij was. Dus kon ik nu mijn uren daar niet meer neer zetten. En het word nog moeilijk om mijn uren ergens neer te zetten, maar ik ga dat morgen maar even regelen met Francheska.

In de middag kwam Keith langs. Keith is een van de entertainment hosts. En hij zocht mensen/vrijwilligers voor een quiz show s avonds. En natuurlijk vroeg hij mij. Waarop ik niet zeker wist of ik wel ja moest zeggen. Ik wilde mezelf natuurlijk niet voor aap zetten en ik had geen idee wat voor vragen hij ging stellen. Onder dwang ben ik toch op het lijstje gekomen, maar gelukkig deed Gerry ook mee :).

S avonds hadden we crew sale. We hadden dus op veel producten korting voor de crew. Nou de crew sale was een groot succes (not). Ik hoorde vanmorgen dat we maar liefst vier hele producten hebben verkocht :P Dit moeten we wel beter gaan doen als we sale bij de passagiers hebben. Het was op zich wel leuk om er te staan want er was leuke muziek. Ik word een beetje gek van die muziek in de salon. Ik hoop dat we met kerst kerst muziek krijgen. Ik vrees van niet. Maar dat zou het werk voor drie weken wel even wat leuker maken. Ondanks dat de liedjes van kerst na drie weken ook wel je neus uit komen. Toch hoor ik op dit moment liever 'All I want for chirstmas is you' liever dan de ding dong zen muziek die wij in de salon hebben.

Na de crew sale en nadat ik weg mocht uit de salon was het tijd om mezelf klaar te maken voor de fantastische quiz. Ik had echt geen idee wat me te wachten stond. Ik ga het jullie nu zo goed mogelijk proberen uit te leggen. We hadden 9 crew members, waaronder ik, en dan hadden we 2 speler, twee passagiers. Als jullie nu allemaal het spelletje boter kaas en eieren in je hoofd meent, dat maakt het voor mij een stukje makkelijker :P. Wij, de crewmembers waren allemaal een vakje. Keith vertelde het onderwerp van de vraag (en omdat ik mee deed zat Holland er ook in) aan de passagier en die moest dan kiezen wie van ons, de crewmembers, het antwoord moest geven. Hij kon dus gaan voor degene die er het meest van af wist (om het duidelijk te maken we, de crew, moesten allemaal aan het begin je specialiteit opgeven. Het onderwerp waar je het meest van wist.) of voor de persoon dat je het spel kan winnen. Het was echt wel grappig gedaan. En ondanks dat wij, ik, invloed konden hebben op de uitslag blijft je heel onpartijdig. Met name omdat je jezelf niet voor gek wilt zetten! Om even te vertellen hoe goed ik was :P Ik had twee vragen en ik had ze alle twee goed! De eerste vraag was; iets met de grootste port van europa en misschien wel van de hele wereld. Rotterdam. En mijn tweede vraag heb ik goed, waarschijnlijk dankzij Gert-Jan, maar dat durf ik niet met een 100% zekerheid te zeggen. In de tweede ronde moesten we de grappen af maken. Nou hoeveel grappen ken ik? Niet veel en al helemaal niet in het Engels. Dus ik zag dat alweer helemaal fout gaan. En ik werd al tweede gekozen. En maar goed ook want dit was de enige die ik wist. Nou daar komt ie: what kind of bees give milk? BOOBEES Jeeehh. Ik had hem goed. Ik was zo trots. En volgens mij wisten een heleboel deze niet. Gert-Jan bedankt :P

Na de quiz hebben Gerry en ik nog een cocktail gedronken aan de bar. Ik heb al vrienden gemaakt en krijg bij hem (tot nu toe) al twee keer mijn drankje gratis!! Awesome! Everything is awesome!!!!! (voor iedereen die de lego movie heeft gezien, ik heb die namelijk ook vandaag gezien, niet helemaal maar het liedje blijft goed hangen!) Ik ban om half 1 maar weer terug naar mijn cabin gegaan en ben gaan slapen.

Morgen weer een half dagje werken en dan smiddags lekker vrij!!

Love you xxxx

  • 26 November 2014 - 14:34

    Jill:

    Op dat uurtje vrij heb je inderdaad wel recht! Toch wel fijn dat je er weer een klant op hebt staan, stomme timing maar ach ;)
    Wat stoer dat je mee hebt gedaan met die quiz! Je weet inderdaad nooit wat ze van je willen, maar zo te horen was dit een 'normale' quiz. Dat raadsel had ik trouwens écht niet geweten xD Gelukkig stond ik daar niet :D
    Jammer van de sale die niet zo lekker liep, maar morgen weer een dag!
    Haha die gratis drankjes krijg je vast niet zomaar van je 'vrienden' xD Maar vooral houden zo, scheelt je een hoop centen hahahaahaha xp
    Geniet van je halve vrije dag morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Barbados

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 112381

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: