Christmas Sale - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Christmas Sale - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Christmas Sale

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 November 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Dag poepies!

Ik kon vandaag niet mijn bed uit komen!!! :O Ik heb weekend nodig!!!

Ik had vandaag geen reet te doen. Naja uiteindelijk ben ik wel bezig geweest. We hadden namelijk de christmas sale voor de passagiers, dus daarvoor moesten we allemaal dingen verzamelen en klaarzetten. Wat een chaos is dat ook. Het schiet ook gewoon niet op. Iedereen bemoeid zich er dan mee en dan gaat het niet goed. Anyhow vraag niet hoe maar het stond er uiteindelijk. Altijd prettig als iets uiteindelijk toch lukt :P

Ik ben tussendoor naar de seamstress gegaan met twee broeken en twee ritsen. Naja eigenlijk 8, want Sergio had ook gekocht voor mij de schat!! Hij had alleen drie witten en drie zwarte. Dus ik kan nog twee keer een rits kapot maken en dan moet ik weer nieuwe kopen ;) Man ik ben zo blij dat die broeken bij haar zijn!! Ik kan ze vanmiddag ophalen, ik kan niet wachten! Als een kind dat op ijn/haar verjaardag wacht of sinterklaas.

Daarna was het nog even tijd voor de christmas sale. Om half elf mocht ik weer terug naar boven. Toen heb ik me wel een klein beetje verveeld, maar om twaalf uur mocht ik weer terug naar de sale dus dat was te doen. Bij de sale was het niet heel erg boeiend. de korting zat op de verkeerde producten, maar goed daar konden wij ook niks aan doen dat bepaald het hoofdkantoor.

Na mijn lunch mocht ik mijn broeken ophalen! Ik super blij natuurlijk. Vervolgens gelijk mijn broek die ik aan had uitgedaan. En ik trek mijn broek aan en mijn rits gaat gewoon mega soepel dicht. Wauw dat heb ik al heel lang niet meer gehad! Ik heb wel nog last van mijn tik en het voelt wel weer raar een dichte broek :P. Maar owh wat was ik blij. Heb het aan iedereen laten zien hahah. Als een kind dat net een snoepje heeft gekregen zo blij was ik.
Vervolgens moest ik weer naar beneden om alle sale troep op te ruimen, dus dat hebben we ook weer gedaan. Daarna een voorraad kast opgeruimd.

En daarna met mijn manager mijn uren besproken, want ik had er nog 7,5 te goed! Whoppa. Dus ik ben vandaag lekker om vijf uur weg gegaan. En de
26e hoef ik pas om 12 uur te beginnen dus kan ik lekker uitslapen! Slaap is echt goud waard op een schip. En ik kan je vertellen dat de mensen die een betere baan hebben je wel een beetje haat :P Neeee ik haat niemand maar het maakt je wel jaloers!
Ik heb overigens ook al mijn vrije dagen voor de volgende cruise die naar de Canarische eilanden gaat. Misschien veranderd het nog maar dat denk ik niet.

- 2-12: La Palma (2:30-eind)
- 4-12: Lanzarotte (8:00-2:30)
- 6-12: Lisbon (hele dag)

Zijn jullie daar ook weer van op de hoogte. Vanavond is er weer een leavers party. Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik er wel heen ga. Ik voel me bijna verplicht :P Morgen is een formal night dus dat word lachen. En ik sta goed vol geboekt. Ik word al moe als ik er naar kijk. Ik hoop dat mijn schouders heb vol houden! Komt vast allemaal goed!

Love you xxx

  • 26 November 2014 - 14:44

    Jill:

    Christmas sale? Het is nog niet eens december?!! Die zijn er vroeg bij!
    In Nederland zijn we nog volop bezig met sinterklaas. De rommelpiet is van de week langs geweest, lachuhh!!!
    JEEEEH, ritsen!!! Wat zal dat fijn zijn om weer gewoon je broek dicht te kunnen ritsen ;) Heb je al die tijd geen inkijk gehad dan xD
    Ook nog allemaal uurtjes vrij en uitslapen, klinkt heerlijk! Ga er lekker van genieten!
    Ik zie dat je weer richting Zuid-Europa gaat? Lekker warm daar nog!!! Nu ben ik alwéér jaloers!
    Succes morgen met al je klanten! Je wordt steeds populairder daar! Keep up the good work girl!! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 112075

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: