Geen target - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Geen target - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Geen target

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 December 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Heey darlings

Vandaag is de laatste formal night!

Het was gelukkig best wel druk. Ik had in ieder geval genoeg te doen!! Dus we waren lekker bezig. Helaas hebben we niet ons target gehaald wat niet goed werkte op het humeur van onze manager. Wat heel erg jammer/vervelend was omdat het toch haar laatste cruise is en ze de 27e van boord gaat.
Iedere klant die ik had vandaag was zo lief. Het was zoo leuk en jammer tegelijk. Aan het einde van zo'n cruise is het dan toch weer een soort van jammer dat je afscheid moet nemen van leuke klanten. Zeker als je een 24 daagse cruise hebt leer je je klanten welk echt kennen en dat maakt het allemaal een stuk leuker.

Ik was druk bezig tot 8 uur. Dus ik kon niet bij de meeting zijn die er op dat moment was. Maar het was niet een gezellige meeting. Omdat we dus onze target niet hebben gehaald was onze manager niet echt te genieten en heeft iedereen maar naar huis gestuurd. Ik was er niet bij maar ik had wel een beetje te maken met een saggo manager. Dat ik zoiets had van; heb ik iets verkeerds gedaan. Dus dat was niet echt een leuke afsluiting.

We hadden gister leavers party, maar ik heb het niet lang vol gehouden. De muziek was helemaal niet wat ik leuk vind. En ik kon het niet vol houden dus ik ben om twaalf uur weer terug naar mijn cabin gegaan en ben lekker mijn bedje in gekropen. Ik ben morgen lekker tot twaalf uur vrij dus ik kan lekker een beetje uitslapen!! Ik kan niet wachten :P

Love you xxxx

  • 01 December 2014 - 21:20

    Jill B:

    Nou wijffie, ik zou mij vooral niet druk maken over die manager. Volgens mij zijn jullie er beter vanaf als zij lekker van boord gaat. Natuurlijk is ze vervelend als de target niet gehaald wordt, maar jullie harde werken was tevergeefs. Beetje vreemd dat je dan de dag zó weet te vergallen..
    Gelukkig had je dan nog wel een feestje, ondanks dat het een echte party was. Wel goed voor de wallen ;) Die konden weer even wegtrekken :D

  • 01 December 2014 - 21:21

    Jill B:

    Nou wijffie, ik zou mij vooral niet druk maken over die manager. Volgens mij zijn jullie er beter vanaf als zij lekker van boord gaat. Natuurlijk is ze vervelend als de target niet gehaald wordt, maar jullie harde werken was tevergeefs. Beetje vreemd dat je dan de dag zó weet te vergallen..
    Gelukkig had je dan nog wel een feestje, ondanks dat het een echte party was. Wel goed voor de wallen ;) Die konden weer even wegtrekken :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 112454

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: