Cruise 4 / nieuwe manager - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Cruise 4 / nieuwe manager - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Cruise 4 / nieuwe manager

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes!

Vandaag weer een nieuwe cruise!!!

Ik had vandaag IPM dus ik kon het schip niet af. Ik mocht dus vrolijk om half elf beginnen met werken. Het was zo erg niet gelukkig. We kregen vandaag ook een nieuwe manager. Ik heb haar dus meteen mogen ontmoeten. En heb nog een keer afscheid kunnen nemen van Francheska. En daar ging een kleine vrouw met een grote rugtas en koffers die bijna net zo groot zijn als haarzelf. Daar ging ze dan. Ik ga der missen.
Goed Vicky en ik moesten meteen stock van beneden halen hadden dat netjes gedaan. We hebben daarna de rest van de spa klaar gezet en toen heb ik rustig bij de receptie gezeten en gewacht tot de rest ook kwam. Ik vond het in het begin niet zo erg om te werken, maar later op de avond werd het toch wel zwaar.

We hebben weer spa tours gedaan de hele dag. Heb het idee dat het minder goed loopt dan in de langere cruises. Maar goed we zien het wel. Het schijnt dat mensen voor 250 op de cruise zitten. Nou dan kan ik ook wel op een cruise. Voor alle mensen die dus willen cruisen, boek zo laaaat mogelijk. Dan heb je de beste deals!

De nieuwe manager is wel even wennen. Iedereen weet nog niet zo goed hoe en de wat. Hoewel andere al wel weer snel een indruk hebben, en dat is meestal geen goede ;) Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven en af te wachten. Iedereen moet nog aan elkaar wennen dus ik denk dat het uit eindelijk wel goed komt. Hopelijk.

Ik mocht vandaag omdat ik om half elf al begon lekker om 7 uur weg!! Ik heb gegeten ben daarna naar boven gegaan om een lekkere warme chocolademelk te halen. Ik heb ondertussen ook nog al mijn wasjes gedraaid, wat ben ik toch weer goed bezig! En waar ik jullie allemaal wel niet mee kan vervelen. Overigens is Roger Wright weer aan boord. Dit was Simba in Engeland en hij was er ook mijn eerste cruise en nu is hij er weer. Ik ga nu zeker weten naar zijn voorstelling, ben benieuwd!

Ik ga gauw verder met de volgende dag want ik loop weer achter :$

Love you xxxx

  • 04 December 2014 - 18:31

    Jill:

    SIMBA IS ER WEER!! COOL! Ik ben benieuwd... ;)
    Die nieuwe manager zal wel wennen worden ja, maar dat heb je elke keer en steeds valt het allemaal best wel mee. Hoop er gewoon het beste van. Enneh.. zelf je oordeel vellen. Het is je eigen houding die bepaalt hoe mensen op je reageren, dus als je gewoon open bent en serieus je werk doet, moet die manager je wel mogen. Komt helemaal goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 111949

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: