Promotie, promotie en nog eens promotie - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Promotie, promotie en nog eens promotie - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Promotie, promotie en nog eens promotie

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Vandaag dag twee van deze cruise.

Er gebeurde vrij weinig. We staan onwijs veel op promotie, nu al. dus dat gaat weer goed... Ben benieuwd hoe snel we de gasten gaan vervelen met onze promoties overal. Ik denk dat me al twee keer gevraagd is of ik een tweeling zus heb ;) Tjaa ik blijf gewoon lachen en vriendelijk en hoop dat ik ze niet teveel vermoei met alles!

Ik had vandaag uiteindelijk drie klanten, dus ben nog wel een beetje bezig geweest. En doordat ik toch niks te doen had nam ik ook gelijk extra lang de tijd voor ze. Zo ben ik :P Alles gin wel goed. Ik ben wel weer een beetje achteruit gegaan in mijn retail. Ik moet het weer een beetje oppakken, maar ik merk dat mijn hoofd daar geen zin in heeft. Maar ik moet het wel even gaan doen. Gewoon de knop omzetten en gewoon doen wat ik de vorige cruise ook heb gedaan, kan niet heel veel meer fout gaan. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik alles heb gedaan wat ik moest doen.

Vandaag was de dag dat Roger Wright ging optreden. We waren vandaag ook erg vroeg klaar en ik kon dus zelfs de eerste show halen!! WHOOEEHOOOEE!! Ik snel om gekleed en hup naar het theater. Het is wel een stuk drukker de eerste show dan de tweede show, maar goed ik heb mijn dikke kont er gewoon tussen geduwd ;) Hij was echt goed!!!! Echt waar! Hij heeft ook een energie voor 100. Het verbaast me dat hij nog een show die avond kon doen met hetzelfde energielevel. Maar goed. Hij was erg blij om mij weer te zien en we hebben nog even staan kletsen! Daarna moest hij zich weer voorbereiden voor zijn volgende show.

Over elkaar weer zien gesproken. Deze Southampton zijn er best veel van mijn begin weer terug. Zoals de band die Roger begeleide. Het is zoo fijn en leuk om weer mensen te zien die je al kent enzo. Begrijp me niet verkeerd nieuwe mensen zijn ook leuk, maar het is ook wel fijn om weer iets bekends te zien!

Meer heb ik geloof ik niet te vertellen over vandaag. Morgen weer Formal night. Ik heb nog amper klanten dus dat word leuk :P

Love you xxx

  • 04 December 2014 - 18:33

    Jill:

    Haha meen je dat? Dat geeft inderdaad al aan hoe vaak ze je gezien hebben. Gewoon elke dag je haar anders doen, kan je mensen in de maling nemen!! xD Maakt je werkdag ook weer leuker :D
    Oh wat cooolll!!!! Je ontmoet daar gewoon bekende musicalsterren!!!! Heb je iets opgenomen?? Of is dat illegaal ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 112504

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: