Shit dag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Shit dag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Shit dag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey Schatjes

Wat een shit dag!!!

Ik heb er echt geen andere woorden voor. Dit word waarschijnlijk ook niet een heel leuk en gezellig verslagje, maar ik moet het allemaal even kwijt!!
Het begon vandaag eigenlijk best oke. Wederom weer overal promoten. Van de Belvedere naar deck 3 om daar te staan. Ik heb nog een kerstpakket verkocht (was weer erg trots op mezelf). We hadden om twaalf uur weer onze welbekende haarshow. Nou weer beren druk natuurlijk. Dus we hebben er een paar consultations uit weten te halen. Ik had er twee. Een kocht een product en de ander veranderde in een behandeling. Dus ik vond zelf dat ik wel goed bezig was.

Nou waar ging het allemaal fout,,, nou hier. Ik zag Kean (onze nieuwe receptionist) het kantoor uit lopen met een kerstpakket waarvan de doos gescheurd was. Vervolgens (omdat ik zo'n pakket had verkocht) vroeg mijn manager of ik dat had gedaan, terwijl we wisten dat we ze niet mochten displayen. Goed ik heb dat niet gedaan, dus dat heb ik gezegd. Waarop mijn manager zei; je kan er maar beter achter komen wie het heeft gedaan, want we gaan niet eerder weg totdat ik weet wie het gedaan heeft. Goed daar begon het drama dus al. Want wie heeft het gedaan? Dat weet niemand. We hadden dus ook een fantastische meeting waarbij onze manager erg boos was en haar baas er ook maar bij heeft gehaald. En nu zijn onze deck priveliges opgeheven. Wat betekend we mogen nu helemaal niet meer in passagiers ruimtes komen. Niet om te eten, niet om naar de show te gaan, niet om te liggen zonnen op een deck, niet om een drankje te halen, niet om iets uit de shops te kopen. Het is echt verschrikkelijk!!!!

Ze zeggen dat ze weten wie het heeft gedaan, maar ze wachten totdat degene zichzelf meld. Ik heb alleen heel erg het gevoel dat ze mij verdenken. Ik heb namelijk de hele dag geroepen; Nou anders koop ik het wel, als we het niet kunnen verkopen. Goed misschien niet slim, maar ik wilde dit gezeik voorkomen. En ik sta momenteel niet heel stevig in mijn schoenen emotioneel gezien, dus ik ben vrij overstuur kan ik je vertellen. Dan krijg je ook nog te horen dat Marieke wordt overgeplaatst. Dan word het allemaal gewoon teveel. Iedereen is er echt onwijs klaar mee.

Een iemand heeft geloof ik al haar vlucht geboekt om naar huis te gaan (weet niet of ze het door laat gaan). En zo zijn er nog meer die niet weten of ze dit zo wel vol houden. En zelfs ik heb nu het moment bereikt dat ik zoiets heb van; maaaannn ik wil naar huis. Dit stomme gezeik!!!

Ik hoop dat de ports me straks weer energie en kracht geven om door te gaan, anders weet ik niet of ik vol hou! Maar ik ga wel echt mijn best er voor doen, maar dit is echt zo'n dag waarop alles tegen zit en alles teveel word!
We hebben vandaag karaoke avond, waar het meest gepraat werd over onze geweldige dag, dus dat was ook niet zo leuk als ik gehoopt had. Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik met mijn manager zal gaan praten en vragen of ze me verdenkt, want het gevoel dat ze dat wel goed irriteert me mateloos. En ik kan het niet uitzetten. Dus misschien beter als ik het weet en mezelf kan verdedigen. Maar aan de andere kant kan ik het ook allemaal erger maken.
Maar goed we zien het wel.

Nou dit was mijn fantastische bericht ;)

Love you schatjes xxxx

  • 04 December 2014 - 20:35

    Jill:

    Ik ben blij je al even via de app gesproken te hebben voordat ik je blog las, want je klinkt inderdaad heel erg overstuur: mét goede reden! Natuurlijk weet ik niet hoe alles precies is gegaan, maar alle privileges opgeheven omdat er een cadeau gescheurd is.. Sorry dat lijkt mij een beetje overdreven. Either way: hopelijk is het snel opgelost. Die nieuwe manager maakt zo in ieder geval géén goede beurt. En ik nog met mijn optimistische gebral zeggen dat het allemaal wel mee valt.. Ach laten we het erop houden dat die manager ook nog een beetje moet wennen...
    Lieverd, zet hem op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 111490

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: