Competitie - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Competitie - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Competitie

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey schatjes

Vandaag weer een herhaling van gister....

Het word weer allemaal een beetje erger. Hoewel de straf niet heel veel erger kan. Maar de sfeer in de spa word wel een beetje jammerder elke dag. Er word al gesproken over vliegtickets, sommige zijn al geboekt. Ik zeg het je eerlijk ik ben ook al aan het nadenken en bedenken wat ik kan doen als ik niet meer wil. Dus heel erg gezellig kunnen we het niet noemen.

Mijn dag verliep wel goed eigenlijk, nog best druk geweest voor een port dag. Niet helemaal mijn target gehaald, maar ik vond dat ik het goed had gedaan :P S avonds hadden we nog een kleine training niet heel boeiend, maar daarna begon het.

Er is een competitie onder alle hairstyliste op de schepen. En deze manager wilt dat we mee doen, sterke nog we moeten mee doen... Dus dat doen we dan maar. Maar dat moest natuurlijk weer buiten werk tijd. Dus om half tien stond ik iemand haar in te draaien. Marieke die vrij was is speciaal naar boven gekomen om te helpen (dat vind ik echt super van haar!!!!) Het is uiteindelijk wel leuk geworden, maar we waren wel pas half 12 klaar...... Dus dat was weer een latertje.

Het ergste was ook nog, ik had mijn sleutel in mijn kamer laten liggen na mijn pauze. Ik dacht eerst dat ik ze in de spa had laten liggen. Dus ik terug naar boven maar daar lag het niet. Dan maar aankloppen. klop klop.. Klop klop... Klop klop.... oke niemand doet open. Ik naar de persoon gaan waarbij mijn kamergenoot kan zijn. Is ze ook niet. Hij heeft toen wel naar mijn kamer gebeld en haar wakker gebeld... Ahhh voelde me best wel lullig!!! Gelukkig vond zij het niet zo erg.

Ik snel me bed in gegaan. Nog een ochtendje werken en dan weer een middagje vrij!! Kan niet wachten!!

Love you guys!!

  • 04 December 2014 - 20:38

    Jill:

    Probeer je niet te veel te laten beïnvloeden van wat de anderen doen en zeggen. Luister gewoon naar je eigen hart en naar je eigen gevoel. Misschien is deze situatie tijdelijk en heb je het over een paar dagen wel geweldig naar je zin. Laat je niet kennen wijffie! :)

    Fijn he als iets gebracht wordt als 'willen jullie meedoen' met de boodschap 'je moet meedoen'. Ach.. misschien sleep je nog een leuke prijs binnen. Super lief dat Marieke je zo vaak helpt. Fijn om met zo iemand te kunnen helpen.

    Haha sleutel vergeten.. Ach, dat kan een keer gebeuren. Gelukkig reageerde je huisgenoot wel lief. Daar heb je het dan wel weer mee getroffen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 111921

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: