La Palma - Reisverslag uit La Palma del Condado, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu La Palma - Reisverslag uit La Palma del Condado, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

La Palma

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 December 2014 | Spanje, La Palma del Condado

Heey schatjes

Vandaag ben ik precies 100 dagen weg uit holland, gaat de tijd toch wel een beetje snel. Goed mijn contract is 279 dagen en van die 100 mag je er nog 16 afhalen van de academie, dus ik zit nu 84 dagen op het schip.

Ik voel me vandaag alweer een stuk beter en ik zal even vertellen hoe dat komt. Iedereen zat er echt vreselijk doorheen. Zoals ik al zei zijn mensen al vluchten aan het kijken en/of boeken. Dus echt gezellig kan je het nog niet noemen. Goed we gingen weer van promotie naar promotie. Maar ik had ook een klant. En ik kon het weer niet helpen, maar wederom had ik weer het idee dat mijn manager dacht dat ik het was. Na lang twijfelen ben ik uiteindelijk toch naar mijn manager gegaan. Ik heb met haar gesproken en ze heet gezegd (weet niet of ze het echt meent of dat ze het gewoon zei) dat ze mij niet verdenkt. Denk wel dat ze dat eerst wel deed maar nu niet meer of in ieder geval dat zegt ze. En ik ga op haar woord af, maar daarbij is er echt zoooo'n enorme last van mijn schouders gevallen!!! En ik voel me nu al een heel stuk beter.

Ik baal wel dat iedereen zich zo klote voelt. Veel eten helemaal niet meer of zeer beperkt. Dus ik denk niet dat zij het lang vol houden. Het is echt vervelend om iedereen zo te zien. Ondanks alles kunnen we ook nog wel een beetje lachen, af en toe! Ik was lekker vrij in de middag dus om half drie rende ik de gangway af :P Lekker de stad in. Er was niet heel veel, veel winkels waren ook dicht. Toen kwam ik Roger tegen. Die kwam ik gister ook tegen toen ik op de gangway stond te promoten en toen had ik alles vertelt en hij is echt mega lief. Dus we zijn samen koffie gaan drinken en hij heeft ook mijn humeur omhoog geholpen! Sommige woorden weten je meteen een goede boost te geven!

Na de koffie moest hij terug naar het schip hij had repetities en ik ben door gelopen naar de mac voor wifi en voedsel!! Mijn blogs geplaatst, met mijn mama, zus en vriendinnetjes; Jill en Esmee zitten kletsen. Altijd fijn om iedereen te spreken!! Nog even snel foto's uploaden en toen moesten we toch weer terug naar het schip (we willen hem niet missen.... toch?? :P) Heel veel heb ik verder niet gedaan. Ik heb mijn was gedaan en dat was het wel zo'n beetje. Ben toen mijn boek gaan lezen en toen viel ik bijna in slaap.

Er was vandaag een feestje, maar ik had er eigenlijk niet zoveel zin in. Ik ben erg moe de laatste tijd (denk dat dat ook wel blijft en ik er gewoon aan zal moeten wennen). Maar ben dus lekker naar bed gegaan.

Love you xxx

  • 04 December 2014 - 20:44

    Jill:

    Jeetje, wat gaat dat snel! Ik kan me de dag van je vertrek nog herinneren als de dag van gisteren. Gelukkig gaat het zo snel, want dat betekent ook dat we je heel snel weer gaan zien. Over twee weken is het voor alweer een JAAR geleden dat ik terug kwam uit Amerika. Kan je na gaan!!! Een heel gek gevoel. Dus jij bent ook heel snel weer terug en ik kijk er echt naar uit (A)
    Hmm.. Ik krijg steeds een vervelender gevoel bij die manager. HOE krijg je het voor elkaar dat je binnen één week (volgens mij zelfs minder) zo'n negatief gevoel bij je werknemers kan creëren. Eigenlijk best knap als je erover nadenkt. Vind het wel heel dapper dat je gewoon naar haar toe bent gegaan en de situatie hebt uitgelegd. Fijn dat je nu lekkerder in je wel zit.
    En dan hebben we ook nog Roger........ ;) Het is wel erg gezellig he? ;p

    Pas je goed op jezelf wijffie! Als je moe bent, geef daar dan aan toe en ga af en toe lekker op tijd naar bed. Soms is het goed om naar je lichaam te luisteren.

    Love you!! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Palma del Condado

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 111917

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: