Een brief - Reisverslag uit La Palma del Condado, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Een brief - Reisverslag uit La Palma del Condado, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Een brief

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 December 2014 | Spanje, La Palma del Condado

Heey liefjes

Vandaag weer een dag van promotie.

Ik zeg het je eerlijk het komt wel een beetje me neus uit. Maar goed... Ik had vandaag uiteindelijk twee klanten, waarvan 1 crew dus die was met korting. Wederom is er nog weinig veranderd. Er is een persoon die geloof ik definitief gaat vertrekken. Haar datum was eerst de 27e, toen de 20e en nu is het al de 9e dus dat word spannend wat ze niet gaat doen! Ze heeft vandaag zelfs een lijstje gemaakt met redenen om te blijven en om naar huis te gaan. We hadden 9 redenen om te blijven tegenover 21 redenen om weg te gaan. Dus denk dat we binnenkort afscheid gaan nemen. Sowieso moeten we afscheid gaan nemen deze cruise. Marieke wordt namelijk overgeplaatst en Gerry gaat ons verlaten. Ik ze allebei heel erg missen. We krijgen een mannelijke haarstylist terug en een vrouwelijke acupunture. Deze Southampton gaat ook weer een grote turn around worden!

Ik heb van iemand anders gehoord dat ze zichzelf ziek laat worden en zich medical naar huis laat gaan. Geloof dat zij het ook niet meer ziet zitten. Ik weet niet wanneer dit allemaal gaat gebeuren en of het gaat gebeuren, maar als dit zo allemaal door gaat dan hebben we straks een hele nieuwe spa.

Goed, ik heb nu het gevoel (voor mezelf) dat als het zo blijft zoals het is dat ik het wel vol ga houden. Ik zit al zo te denken: Het is bijna kerst, bijna kerst is bijna het nieuwe jaar, nieuwe jaar bijna jarig, na verjaardag ben ik bijna klaar met mijn contract :P Geweldige theorie toch hahah! Nee maar het is nu wel aankijken en afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.

Dan heb ik nog iets leuks te vertellen, of naja ik vind het leuk. Ik heb vandaag weer een kaartje open gemaakt. Op deze enveloppe stond; open maken wanneer het je allemaal teveel wordt. Goed die had ik twee dagen geleden ook open kunnen maken, maar mijn verstand hield me tegen. Dit was een hele lieve kaart van Michelle. En ik moet meer aan mezelf gaan denken of in ieder geval ook aan mezelf denken. En dat ben ik zeker aan het proberen en doe me best! De steun die ik van jullie krijg geven me ook zoveel kracht. Ik heb vandaag ook alle al open gemaakte brieven nog een keer gelezen en dat geeft mijn zo'n goed gevoel en energie om door te gaan. Dus ik blijf vechten en probeer er het beste van te maken!!

Ik hoop jullie een beetje een leuker verslag te hebben gegeven :)

Love you xxx

  • 04 December 2014 - 20:48

    Jill:

    Ah wat jammer dat er zoveel weer overgeplaatst worden! Je oude vertrouwde clubbie.. Zoals je zelf al aangaf is het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar je moet wel weer van vooraf aan beginnen en dat kan heel frustrerend zijn af en toe.

    Te gek dat je jezelf steeds maar weer weet op te beuren! Ben super trots op je! Ga vooral lekker zo duur wijffie en we spreken elkaar snel! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Palma del Condado

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 111927

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: