Lanzarote - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Lanzarote - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Lanzarote

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 December 2014 | Spanje, Isla de Lanzarote

Heey liefjes

Hoe is het met jullie?

Vandaag zijn we in Lanzarote! Ik ben vandaag lekker een halve dag vrij. Natuurlijk hadden we een boat drill waardoor ik niet meteen van het schip af kon. Maar na de drill rende ik bijna van het schip af. En zeker met deze ellende op het schip en in de spa is het heerlijk om het schip af te kunnen. Maakt het daarna ook meteen weer moeilijker om weer terug te gaan om te werken.

Ik ging samen met Marloes (mijn roomie) naar de bus en hop de stad in. Even bij een restaurantje gezeten voor wifi, natuurlijk :P. Er waren allemaal markt kraampjes heel erg leuk!! We liepen er snel langs en door naar de echte winkels. Nog een leuk truitje gekocht en verder alleen maar spullen die ik echt nodig had. En wat snoep wat ik niet nodig had maar wel erg lekker is :P Vervolgens gingen we een restaurantje in waar we Maruschka Stevche en Gerry zagen. Daar hebben we een heerlijke pizza gegeten hmmmm. Was wel weer lekker een keer goed voedsel! En daarna was het voor mij dan toch weer tijd om terug te gaan naar het schip. Marloes was een hele dag vrij dus die kon nog even in de stad blijven, maar ik mocht weer terug.

Eenmaal terug had ik een paar klanten, maar niet heel erg veel. Ik doe me ding en daarna weer lekker terug naar de cabin en slapen!! :P Slaap en vrije tijd zijn echt mijn grootste vrienden ;)

Love you xxxx

  • 13 December 2014 - 20:38

    Jill:

    Klinkt heerlijk zeg, zo'n halve dag van het schip! En dan ook nog met gezellige mensen op stap, altijd leuk!
    Daar weten ze wel hoe je pizza moet maken ja, heerlijk!
    Kort blog dit keer, dus kort commentaar ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Lanzarote

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 111823

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: