Weer een doos....... - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Weer een doos....... - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Weer een doos.......

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 December 2014 | Spanje, Isla de Lanzarote

Heey schatjes

Nou waar zullen we beginnen....

Het begon bij het feit dat het een formal night is en het best wel druk is. Aan de ene kant goed want dan gaat de dag snel, maar aan de andere kant had ik er maar weinig kracht voor. We hadden vandaag ook weer christmas sale bij de passagiers dus die ging ook weer naar beneden. Ik kon er niet staan omdat ik te druk was met klanten. Iedereen zit nog steeds heel erg in een sleur... En de een na de ander kijkt naar vluchten. Het schiet niet op... Het maakt het voor mij ook moeilijker om iedereen zo te zien.

Ik heb ook steeds meer moeite om te kletsen met klanten. Ik heb de energie er niet voor lijkt wel. Hetzelfde als klanten aan je vragen of ik het leuk vind op het schip. Normaal zou ik zeggen; Jaa het is echt geweldig. Maar nu komt het er maar met moeite uit. Ik ben aan het liegen tegen de klanten. En het cruisen en werken op een cruise schip is ook wel geweldig, maar dit maakt het allemaal even niet zo geweldig. Wat ik ook heel zwaar vind is dat het elke dag weer omhoog word gehaald. En ergens is dat ook wel logisch, maar zoo ga je er ook niet aan wennen. Ik denk dat ik er eenmaal aan gewend ben dan kan ik het denk ik wel volhouden. Maar het constant weer geconfronteerd worden is echt vermoeiend.

Goed ik was dus druk bezig met klanten, vervolgens moest ik even naar deck drie om te promoten. Kom ik beneden zien we dat er een doos een klein beetje gescheurd is..... OMG dit meen je niet. Daar stonden we dan..; Gaan we dit wel melden of niet? Ja maar als we het niet melden en ze komt erachter dan is het misschien alleen maar erger. Ik durf niks te zeggen. Dit zal dan wel weer een lange avond worden... Andere woorden we waren gewoon bang voor een stom klein scheurtje in een doos. Ik heb uiteindelijk maar naar boven gebeld en het gezegd en de doos mee naar boven genomen.. Nou hier was de manager natuurlijk weer heel blij mee (not). Ik zag de bui alweer hangen, maar goed heel veel erger kan ze het niet maken. Er valt weinig van ons af te pakken.

Ze heeft nu dus gezegd dat degene die deze doos heeft gescheurd kan opbiechten en dan krijgen we allemaal onze deck privileges terug. Dus de vorige doos word al vergeten als deze persoon opbiecht. Maar dat die persoon gaat dat vast en zeker niet doen, dus hebben we nog steeds niks. We hebben vandaag ook secret santa gedaan. We hebben dus een soort van lootjes getrokken! Dus nu moeten we een cadeautje voor elkaar gaan kopen. Dus dat is wel heel erg leuk, hoop ik!

Morgen ben ik lekker de HELE dag vrij!!!! We zijn morgen in Lisabon dus ik ga vroeg het schip af en lekker rond dwalen en genieten van mijn hele vrije dag!!! Echt heerlijk!!! Mijn dagen waren sowieso al heilig maar nu helemaal!!!

Ik heb trouwens ook al mijn vrije dagen voor volgende cruise:

11-12: Vigo (2:30-eind)
14-12: Cadiz (hele dag)
16-12: Gibraltar (8:00-2:30)

Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte!!

Love you xxx

  • 13 December 2014 - 20:42

    Jill:

    Als je het mij vraagt, heeft die nieuwe manager niet helemaal door hoe het hier werkt.. Hoe kan je nou zo je mensen onder druk zetten. De werksfeer wordt er zo écht niet beter op.. Gelukkig is het ondertussen al een stuk beter, maar toch blijf ik het vreemd vinden hoe er op die manier met jullie omgegaan wordt. Vervelend dat het hele team daar last van heeft en dat de sfeer daardoor niet beter wordt en nog vervelender: jij je niet op je gemak voelt. Jullie durven niet eens naar je manager te stappen!!! Ik vind het belachelijk.
    Gelukkig was er ook iets leuks vandaag. Vertel, wie heb jij getrokken?!
    Gaaf Lisabon! Ben heel benieuwd wat je ervan vindt! Ga gauw je blog lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Lanzarote

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 112425

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: