Lisabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Lisabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Lisabon

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 December 2014 | Portugal, Lissabon

Heey liefjes

Vandaag was ik lekker de hele dag vrij!!

Vandaag waren we Lisabon. We meerde om 9 uur aan en rond kwart over 9, half tien stond ik al buiten. Ik moest gewoon even het schip af, al dat gezeur. De lucht van blauw en de zon scheen, maar het was wel erg koud. Goed dan maar alleen in de zon lopen ;) Eerst maar meteen een bezoekje aan de starbucks gebracht om even te ontbijten en mijn blogs te plaatsen. Daarna was het tijd voor de winkeltjes.

Ik slaagde alleen niet zo goed als dat ik hoopte, waarschijnlijk komt dat ook door mijn mind setting. Agh weer wat geld gespaard zullen we maar zeggen ;) Daarna ben ik naar de Mac gegaan om wifi te scoren en ook te lunchen. Het was echt mega druk, maar ik had mazzel dat iemand die ik ken al bijna aan de beurt was en zo ook voor mij kon bestellen,, beter!!!! Dus ik had heel snel mijn eten. Ik heb toen lekker met mijn zus zitten skypen. Ik denk dat we wel 1,5 uur hebben zitten kletsen. Heeeerlijk! Zij ging toen naar de stad en ik ben toen ook maar weer de winkeltjes gaan aflopen. Hoewel ik veel wel al gezien had.

Dan maar weer terug naar het schip. En op het moment dat ik in de bus zit voel ik me meteen niet meer zo happy. Waarschijnlijk weet mijn lichaam dan dat ik terug ga naar het schip waar alle ellende zich afspeelt. Ik heb toen even bij Keith op de kamer gezeten en zitten kletsen en toen ging het wel weer een beetje. Het zit gewoon even niet mee.

Ik ben toen weer terug gegaan naar mijn kamer en heb film zitten kijken; The other women. Love it!!! Maar toen was ik natuurlijk alweer vergeten dat ik mijn was erin had gedaan. Dus ik snel naar de was. Kan ik een was niet vinden... Nou dit is precies zo'n dag waarop je dat niet kan hebben. Ik helemaal overstuur!! Gelukkig, gelukkig heb ik hem uiteindelijk gevonden en heb ik ook nog al mijn kleren. Ik had zelfs een extra handdoek gekregen (waardoor ik mijn was niet herkende). Dus dat is gelukkig ook opgelost.
En wanneer ik mijn was weer kom ophalen kom ik Andrii tegen. En hij zegt doodleuk tegen mij; Ja we hebben onze deck privileges weer terug. WAT?!!!! Vol van ongeloof en opluchting loop ik naar mijn kamer. Het voelde alsof ik net had gehoord dat ik was geslaagd voor een examen, zo voelde het. Echt fantastisch!!! Des al niet te min zijn er bij veel meiden de plannen om te vertrekken niet gewijzigd. Dus ik ga het allemaal wel beleven.

Ik ben in ieder geval echt mega blij dat we onze deck privileges weer terug hebben! Owh dat vergeet ik gewoon helemaal, maar ik wil iedereen wel heel erg bedanken voor alle lieve en motiverende woorden die jullie naar me gestuurd hebben! Die had ik zeker nodig en ben er erg dankbaar voor!
De rest van de avond heb ik niet zoveel gedaan, op tijd naar bed voor de volgende dag werken :P

Op naar morgen dan maar!

Love you xxx

  • 13 December 2014 - 20:46

    Jill:

    Wat leuk dat je met je zus hebt zitten skypen! Fijn om elkaar in 'real life' dan weer even te zien en te spreken. Daar had je vandaag wel genoeg tijd voor: de hele dag vrij!! CHILL!!
    JAA The Other Woman!! Laatst ook met mijn moeder zitten kijken. Ge-wel-dige film! Zo zitten lachen!
    Huh? Je was niet herkennen.. Haha! Mevrouw stresskip, ik zie ja al lopen daar xD
    Ondanks dat ik het al wist, toch wel heel fijn dat jullie je deck privileges weer terug hebben! Nu hopelijk weer overgaan tot de normale orde van de dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 112068

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: