Leavers - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Leavers - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Leavers

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 December 2014 | Portugal, Lissabon

Heey schatjes

OMG wat was het ontbijt weer lekker :P

En over twee dagen mag ik weer twee dagen in de mess eten omdat we nieuwe passagiers krijgen. Maar goed daar denken we nog niet aan :P Vandaag was onze laatste formal night en wat was het druk... not.

Ik had maar liefst 1 klant. Vervolgens werden het er uiteindelijk vier, maar toch. Voor een formal night is dat echt zielig en kan dat niet. Dus wat hebben we vandaag gedaan. Promotie promotie en nog eens promotie. Op promotie staan word ook steeds minder leuk. Normaal vond ik het niet heel erg, maar dat deed je het maar een uurtje ofzo. Nu begin je al om 8 uur s ochtends bij de belvedere te flyeren..... Nou niemand die daar op zit te wachten om 8 uur s ochtends.

Vandaag is ook leavers party. En aangezien er twee van de spa weg gaan en ik er nog drie buiten de spa ken die ook weg gaan vond ik dat ik wel moest gaan. Des al niet te min heb ik wel even een power napje gedaan. Ik was toch wel erg moe!!! Uiteindelijk waren van de vier anderen er drie niet gekomen, dus er waren voor mij drie bekende leaver. Het feestje was op zich wel goed. Niet fantastisch, maar wel weer even leuk. Ik ben daarna weer lekker mijn bedje in gekropen.

Morgen de laatste dag van deze cruise. Dus dat word port clean. En omdat er geen reet te doen is in de spa wordt het vast ook promotie :P

Love you xxx

  • 13 December 2014 - 20:49

    Jill:

    Haha, ja dat wil ik best geloven dat dat ontbijt éxtra lekker smaakte deze ochtend ;P
    Jeetje.. wat weinig mensen op een formal night.. Die manager moet toch wat gaan veranderen hoor (heerlijk om die manager ff af te zeiken xD)
    Grappig dat de leavers dan zélf niet komen opdagen.. Blijkbaar waren ze er echt klaar mee ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 111455

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: