Lange dag..... - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Lange dag..... - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Lange dag.....

Blijf op de hoogte en volg Fleur

14 December 2014 | Spanje, Vigo

Heey schatjes

Wat zullen we zeggen; het was een lange dag....

Ik begon natuurlijk een uurtje later, best lekker eigenlijk! En toen had ik mijn twee klanten van de crew. Ik vind het altijd wel leuk om crew te knippen en zeker mannen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik zoveel vrouwen met een blow dry heb dat het gewoon fijn is om een man in je stoel te hebben. Plus ik kan altijd wel lekker kletsen en lachen met de mannen.

Na de knipbeurten mocht ik weer vrolijk op promotie staan. Ik heb wel onwijs gelachen met Patrick. Hij is onze nieuwe kapper, maar oooh wat is hij leuk. Ik hou nu al van hem. Ons schip is namelijk een beetje bagger vergeleken zijn schepen en daar komt hij stukje bij beetje achter en dat neemt hij heel grappig op. Of naja ik vind het heel grappig. Hij niet zo geloof ik. Hij zegt dan de hele tijd; My Goodness. Hahaha ik kan zo met hem lachen.

Goed om drie uur begon de ellende een beetje. De receptionist komt namelijk naar beneden en zegt; je hebt een klant. Owh oke naja ik naar boven, nadat we hebben opgeruimd. Dus ik een beetje klaar zetten. Zegt ze de hele tijd; je bent te laat. Je bent te laat. Je bent laat. JAA UUHH jij boekt haar op een tijd dat ik haar sowieso niet kan helpen omdat ik niet in de salon ben, hoe stom ben je dan... Goed frustratie dus. Vervolgens kwam een van de Jersey Boys die zijn haar wilde laten knippen. Maar ik liep natuurlijk uit en ik vond het vooral lullig voor hem. Maar hij was echt super aardig en relaxed, heeeerlijk. En zijn haar was ook weer een uitdaging na alle blow drys :P Maar hij is weer prachtig :P Hij maakte mijn dag wel weer een beetje goed.

Vervolgens moest ik tot half elf bij de receptie zitten. Dit is een van de nieuwe dingen, maar volgens mij blijft dit maar voor twee cruises. Ik hoop het in ieder geval, want het slaat absoluut nergens op. De spa sluit namelijk om 8 uur. Het feit dat wij soms tot half 10 moeten blijven vind ik al nergens op slaan, maar half elf is wel weer een stukje erger. Goed geen reet gebeurd natuurlijk.

Ik om half elf naar mijn cabin, even het einde van Home Alone gekeken en daarna meteen oogjes dicht en slapen ;)

Love you xxx

  • 23 December 2014 - 14:26

    Jill:

    Volgens mij heb ik die Patrick op enkele foto's gezien of niet? Hij klinkt in ieder geval super hom.. uh.. leuk ;)
    Wat een druk zal je gevoeld hebben om het haar van een JERSEY BOY te mogen knippen!!! xD Gelukkig zat het goed :)
    Jij mag dus de komende twee cruises een extra taak op je nemen: receptioniste mevr. Bastiaansen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Vigo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 112400

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: