Frustratie - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Frustratie - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Frustratie

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 December 2014 | Gibraltar, Gibraltar

Heey schatjes

Vandaag weer een hele dag werken.

Er is echt bijzonder weinig gebeurd. Het enige wat mij erg bezig hield was de geweldige spierpijn die ik in mijn armen, schouders en borst had! :P Ik kan overigens wel weer normaal lopen, dus dat is wel prettig. Het naar de wc gaan vind ik nog steeds niet heel leuk, maar het is als beter dan dat het was :P Wat een informatie allemaal he hahah!

Goed zoals ik dus al zei is er amper iets gebeurd. Wat klanten gehad. Een was boos geworden door iets wat niet mijn schuld was.... En daardoor mijn tip af pakte. Dankjewel... En waarom weet ik niet maar was er echt pist over. Normaal zou ik denken; boeie. Maar nu was ik echt pist. Misschien ook omdat ik hem al zag aankomen en ik meteen naar mijn manager was gegaan en die zei; nee dat komt wel goed. Oke nou dankjewel he.
Maar toen ik weer gekalmeert was ging het weer helemaal goed :P Verder heb ik Maruschka der haar geverfd en Jordon der haar in de keratine gestopt. Beide weer happy en ik mocht om half 8 weg, ik ook happy! Lekker eten (hoewel lekker? ;)) En daarna onder de douche. En toen was het tijd om al mijn blogs te schrijven die ik al een tijdje niet heb geschreven :$

Maar ik ben nu weer helemaal bij! Nog twee dagen en dan zijn we weer terug in Southampton en dan begint onze kerst cruise!! Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, of dat het echt een zielig gevalletje gaat worden.

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Love you xxx

  • 18 December 2014 - 22:21

    Margareth.menzel:

    lieve fleur ik antwoord je maar zo want ik kom niet op je mail. allereerst wat schrijf je spontaan is goed te volgen je doet me denken aan onze kleinzoon toen die op zichzelf aangewezen was zo zelfverzekerd. geen heimwee en soms verdrietig.in de kapsalon was het zaterdag een droevige dag de meisjes begonnen een half uur later vanwege het over lijden van een moeder in de nacht. Mandy heet dat meisje haar moeder was 46 jaar haar vriendin doet mijn haar een Turks meisje met onze Marc gaat het goed heeft al een opdracht van een beddenzaak .namelijk een website. helaas heeft hij een baardje laten staan hou ik niet van. wensen je fijne feestdagen toe en tot horens.

    Groetjes Mar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gibraltar, Gibraltar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 112424

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: